Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Slim Shore ft. Focuz - Follow Me

Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Khadber wrote:Focuz is geloof ik een nieuw iemand van The Magic Show (niet zeker)

Breakje aan het begin: (L). Wat een sfeer wordt hier neergezet! Kan een hele mooie sfeertrack worden.
Climax doet het echter net iets minder. Had misschien hier meer voor een iets zwaardere kick gekozen, al denk ik dat die brom live best wel indruk kan maken (ala Gimmie Love).
Vind de melodie in de climax eigenlijk net niet goed volgen. In de buildup klinkt het echt heerlijk qua akkoorden en sounds! Vind daarom de harmonie in de climax eigenlijk net niet mijn ding, misschien dat daar andere akkoorden achter beter klinken?

Overal zeker geen verkeerde plaat, maar niet de klapper waarvan ik toen ik het eerste stukje de verwachting van kreeg.
dit
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Dit is niks voor mij, veel te cheesy allemaal!
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Hoewel ik z'n oudere nummers echt geniaal vind, kan ik dit ook echt heel goed waarderen (L) Wat vind ik dit een lekker stijltje. Dat deze net als Into Space, Call Out The Ravers en Party On maar snel uit mogen komen :worship: Duurt sowieso lang voordat er wat uitkomt van hem. Album??? of droom ik nu te veel? :P
J
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Dec 2014
na wat vaker te hebben geluisterd vind ik hem steeds lekkerder klinken, alleen jammer van die kicks.. desondanks wel veel sfeer!
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Oooooh wat zonde van die kick! Die melodie in de climax is zo vet, hele lekkere drive!
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
nee sorry, dit is echt niets voor mij. kan nog niet het gevoel vinden wat het merendeel hier wel vindt. :)
I
Millard Fillmore wrote:Oooooh wat zonde van die kick! Die melodie in de climax is zo vet, hele lekkere drive!
Dit dus! >.<
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Millard Fillmore wrote:Oooooh wat zonde van die kick! Die melodie in de climax is zo vet, hele lekkere drive!
Dit kick vind ik juist heerlijk bij dit nummer passen.