Lijkt wel erg veel op Housedog vind ik. Niet erg voor een keer, vond dat een dikke track, maar hoop dat ze hierna wel met iets anders komen
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Op de een of andere manier weten ze me altijd te pakken met hun nummers, heerlijke drive (vooral in de in en outro). Maar de vocals vind ik net iets te, hebben veel weg van die PP-vocals.
Zeggen ze trouwens strangle the faggots?
Die mid is echt een rip off van housedog
Heb daar geen problemen mee ze
Tracks van deze mannen gaan echt snoeihard Live,maar thuis vindk ze toch wat minder! Vocals zijn idd wel beetje kinderachtig 
Heb daar geen problemen mee ze
Het klinkt net zo hol als men eigen hol
hard en duister dusPiaaa wrote:Het klinkt net zo hol als men eigen hol
roberttt wrote:hard en duister dusPiaaa wrote:Het klinkt net zo hol als men eigen hol
Men hol is meer vochtig en een 2e donker afrikaroberttt wrote:hard en duister dusPiaaa wrote:Het klinkt net zo hol als men eigen hol
Rond en uitgewoond?Piaaa wrote:Het klinkt net zo hol als men eigen hol
Klinkt vet
Kicks van de vorige ep vindk nog goed meevallen hoor
Bij mij thuis gaan die kick's als de malle, maar moet zeggen dat je goed geluidssysteem nodig hebt om die kick's lekker te krijgen.Vincent_ wrote:Klinkt vet![]()
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Fking lekker, net weer gehoord op The Magic Show!! Tijd dat hij gereleased word....Roellos wrote:Bij mij thuis gaan die kick's als de malle, maar moet zeggen dat je goed geluidssysteem nodig hebt om die kick's lekker te krijgen.Vincent_ wrote:Klinkt vet![]()
Nieuwe HQ Previeuw, die andere doet het namelijk niet meer.
Jammer van die kicks, die zijn in House Dog ook al niet zo zuiver.
Hopelijk word deze release beter gemasterd, dan kan deze track nog wel eens heerlijk uitpakken. (Mid)Intro/Outro knalt heerlijk, lijkt overigens wel super veel ook op House dog door dezelfde screeches en kicks!