Last edited by Koelkastdeur on , edited 1 time in total.
Ik hoorde hem gister live voorbij komen..
Aan die intro mag wel even flink gesleuteld worden De kicks en die 'screech'?
Main part is wel oke!
Wacht maar tot de HQ previews online komenwrote:Ik hoorde hem gister live voorbij komen..
Main part is wel oke!
Wanneer is datwrote:Wacht maar tot de HQ previews online komenwrote:Ik hoorde hem gister live voorbij komen..
Main part is wel oke!
Tracks worden deze week opgestuurd en dan is het aan het label verderwrote:Wanneer is datwrote:Wacht maar tot de HQ previews online komenwrote:Ik hoorde hem gister live voorbij komen..
Main part is wel oke!
Thanks!wrote:Intro klinkt erg lekker! Climax lijkt weer een beetje op de coone stijl
Hier ben ik het wel behoorlijk mee eens ja. Van deze kwaliteit kan ik niet direct zeggen dat ie niet professioneel genoeg is, maar als ik die remix ook hoor denk ik dat je gewoon nog even lekker door moet sleutelen, zeker omdat je al een paar leuke concepten hebt liggen.wrote:Klinkt best leuk allemaal hoor, maar waarom moet dit gereleased worden? Ik zou eerst eens proberen een wat ''professionelere'' sound te ontwikkelen voordat je van alles maar gaat releasen. No Offense verder.
Ik snap dat je zulke dingen in deze 320kbit versie kan horen!wrote:Klinkt best leuk allemaal hoor, maar waarom moet dit gereleased worden? Ik zou eerst eens proberen een wat ''professionelere'' sound te ontwikkelen voordat je van alles maar gaat releasen. No Offense verder.
En sommige mensen snappen niet dat jij jouw nummers, die jij in perfecte kwaliteit kunt horen, plaatst in deze sectie van het forumwrote: Ik snap dat je zulke dingen in deze 320kbit versie kan horen!
Professioneel reageren is trouwens ook een must als 'artiest'. Zelfs als iemand je helemaal afkraakt, wat in dit geval nog zeker niet het geval is .... (deze zin loopt niet lekkerwrote:Ik snap dat je zulke dingen in deze 320kbit versie kan horen!wrote:Klinkt best leuk allemaal hoor, maar waarom moet dit gereleased worden? Ik zou eerst eens proberen een wat ''professionelere'' sound te ontwikkelen voordat je van alles maar gaat releasen. No Offense verder.
Vocals?wrote:Trouwens, waarom Bravehard?
Zou het dan niet Braveheart zijn?wrote:Vocals?wrote:Trouwens, waarom Bravehard?
Hoezo reageer jij altijd? laat hem toch lekker zelf antwoord geven..wrote:Vocals?wrote:Trouwens, waarom Bravehard?
Jij moet altijd met dit soort waardeloze opmerkingen komen zodat er weer wat te zeiken is.wrote:D-Teq & Denza moeten op elkaar reageren zodat er nog (overdreven) positieve reacties in staan![]()
![]()
Het feit dat je het zelf al gelooft zegt me al genoeg. Ik neem jou dus ook niet meer serieus.wrote:Haha geintje man. Ik zeik de track toch niet af? Wat ik overigens vrij weinig doe, dus je commentaar is ongegrond. Maar geef toe dat het wel een beetje zo is wat ik zei
Weetje, ik snap niet hoe je zulke conclusies kan trekken zonder de HQ gehoord te hebben.wrote:Professioneel reageren is trouwens ook een must als 'artiest'. Zelfs als iemand je helemaal afkraakt, wat in dit geval nog zeker niet het geval is .... (deze zin loopt niet lekkerwrote:Ik snap dat je zulke dingen in deze 320kbit versie kan horen!wrote:Klinkt best leuk allemaal hoor, maar waarom moet dit gereleased worden? Ik zou eerst eens proberen een wat ''professionelere'' sound te ontwikkelen voordat je van alles maar gaat releasen. No Offense verder.)