:')
Het is maar wat je een wannabe kenner wilt noemen. Zie mezelf niet als een kenner, maar als liefhebber. Maar als jij anders wilt oordelen, ga je gang. Net als over deze track, ieder zijn eigen ding. Zou het wel knap vinden als mensen als ik je je account laten verwijderen, ik trap echt geen tracks de grond voor niets de grond in. Leuk dat je je er zoveel van aantrekt though, gaat je ver brengen.
Maar ikzelf vind dit gewoon een bouttrack, en geef ook aan waarom. Ivex leest het toch niet, en mocht hij het wel lezen, dan heeft hij goede kritieken en hoop ik dat hij er wat mee doet. De kick is ronduit slap tot bijna afwezig, wat eigenlijk nog wel het meest killing is. Daarnaast trapt de break elk beetje tempo uit de plaat, wat je gewoon wilt in een Frenchcore track. Energie, een lekker drive en tempo, en deze track mist elke van deze onderdelen. Dat blijft er weinig over. Ben ook erg benieuwd wat jij dan "typisch Frenchcore" eraan vind, zo langzaam ben ik nog geen break tegengekomen hoor. Maar als jij er wel een paar weet, ga je gang.
Daarnaast ligt de melodie mij ook niet, past ook niet in het genre, al laat ik me graag overtuigen in andere tracks. Bonuspuntje voor de originaliteit en het proberen, heb ik bewondering voor. En ik hoop nog zeker lekkere tracks van deze jongen te horen. Maar deze is er geen één van. Ik verwacht van een beginnend producer natuurlijk geen TSS kwaliteit, maar deze plaat gaat echt nergens over.