Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Die reversed bass snoeit alles neer live(gaat veel harder dan verwacht). 
Lekker plaatje, maar meer niet.. Vind hem totaal niet speciaal, ook live niet.
Jaaa hij is echt heerlijk live!Kepro wrote:Die reversed bass snoeit alles neer live(gaat veel harder dan verwacht).
Live gaat dit nergens over.. Helemaal op zn kop gezet gisteren. Gekkenwerk
Idd! Ik hoorde hem vorige week voor het eerst in Takens toen Thera deze erop legde.Djenz wrote:heerlijke drive in deze plaat
Heerlijke plaat
-
N
Wat een plaat, ongelofelijk. Hoorde m in thera's setje, ging los! Wow! Zit loeiveel drive in, standaard rebels kicks maar dat is alleen maar goed imo. Wat een sounds!
Hoe die screach zo rustig op komt naar de climax is echt ziekelijk vet vind ik. Je benen krijgen dan al signalen van je oren door, dat je een probleem hebt en helemaal kapot gaat hahaha! 
Last edited by Maximum on 27 Dec 2011 13:13, edited 1 time in total.
Heeft trouwens iemand enig idee of playerboy7 deze track wilt hebben? 
ligt het aan mij of gaat die intro afmix een maat te laat?
heerlijke reverse en die anti is echt heerlijk 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Wat hij zegtJoykill wrote:Deze knalt echt zwaar hard live
-
AHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2009
Kijk eens aan.
Nou wordt er eens een echte kick ondergelegd, klinkt het meteen zoals het hoort
Bruut hoor!! 
Nou wordt er eens een echte kick ondergelegd, klinkt het meteen zoals het hoort
Alsof die er nog niet onder lagA-Nionic wrote:Kijk eens aan.
Nou wordt er eens een echte kick ondergelegd, klinkt het meteen zoals het hoortBruut hoor!!
Zie dat ik nog niet heb gereageerd op dit topic. Heerlijke plaat met een vette melodie! Kicks zijn dik, ook live. De rest van de track is ook gewoon heel vet, typische R3belz sounds. 
Woooot!patrickjeb wrote:Officiele preview:
Hopen op een snelle release. Begin The R3belz steeds meer te waarderen. Die Armageddon EP was goed en dit is echt heerlijk. Als ze de punch van de kick nou nog iets harder maken, iets meer ... claps? Heerlijk.
Iemand zei laatst dat diegene zat te wachten op de officiele preview/release info en Thera zei dat we nog even moesten wachten, dus denk dat de release ergens eind aankomende maand is 
Dit postte Pieter gister: Cant wait to announce my new release to the world! Be sure to keep an eye on the thera social media next week and be Therafied! ;-)patrickjeb wrote:Iemand zei laatst dat diegene zat te wachten op de officiele preview/release info en Thera zei dat we nog even moesten wachten, dus denk dat de release ergens eind aankomende maand is
Ik gok dus dat deze daarbij gaat komen.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
haha die klapt dr lekker op 
Therafied en It's a Fine Day komen daar alsgoedis op (Niet zeker), weet niet of deze daarbij komt, zou wel kunnen natuurlijkwootum wrote:Dit postte Pieter gister: Cant wait to announce my new release to the world! Be sure to keep an eye on the thera social media next week and be Therafied! ;-)
Ik gok dus dat deze daarbij gaat komen.
Lekkere intro. Dikke climax en nog dikkere 2e climax!