Ran-D draaide 'm, was denk ik in het midden van z'n setje.Festuca wrote:Hmm moet ik gemist hebbenflevoboys wrote:Deed me gister in Takens niet zo heel veel. Kan nog komen.
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - Night After Night / Aliens (Remixes) (DIGI019)
- View the latest post: Digital Punk & Frequencerz Ft MC NolZ - We Don't Give A F_ck (Digital Punk's Qapital Edit)
- View the latest post: Rebelion - Aliens On Acid
- View the latest post: Mike Enemy ft. Harrisen Larner-Main - We Are The Aliens (PRSPX084)
- View the latest post: Sub Zero Project - Aliens Rave In Peace
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Vind hem erg lekker, één van de weinig solo's van Digital Punk die me pakt.
Wow wat een super brute plaat, had ik niet verwacht na wat Digital Punk de laatste tijd uitbracht.
Origineel is stuk gedraaid, deze klinkt heel goed moet ik zeggen!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Nightbreaker wrote:Zo dit klinkt verrassend goed
Zoveel mogelijk het origineel in stand gehouden, uitstekende zaak. Geweldig werk met die euforische synths in de climax
Klinkt gewoon superstrak en geeft de plaat weer een extra fijne dimensie mee.
Enige waar ik me een beetje aan stoor is dat gekut met die vocals in die tussenstukjes. Maar met afstand de beste DP-plaat die ik sinds lang heb gehoord.
En eigenlijk ook de beste NC-plaat sinds tijden
...
Enige waar ik me een beetje aan stoor is dat gekut met die vocals in die tussenstukjes. Maar met afstand de beste DP-plaat die ik sinds lang heb gehoord.
En eigenlijk ook de beste NC-plaat sinds tijden
-
T
Precies dit.dawasiknie wrote:Zoveel mogelijk het origineel in stand gehouden, uitstekende zaak. Geweldig werk met die euforische synths in de climaxKlinkt gewoon superstrak en geeft de plaat weer een extra fijne dimensie mee.
Als hij toch zoveel mogelijk origineel moet blijven, remix hem dan niet.dawasiknie wrote:Zoveel mogelijk het origineel in stand gehouden, uitstekende zaak.
Origineel is al baas en perfect voor mij.
Hoewel hij niet slecht gelukt is, had 't van mij niet gehoeven
Wat een lekkere mix zeg. Overtreft misschien wel het origineel naar mijn mening.
Alleen jammer dat dat vette geluid van de intro naar climax (in het origineel) Er niet in zit.
Alleen jammer dat dat vette geluid van de intro naar climax (in het origineel) Er niet in zit.
het betere werk van digital punk, vind het zo vanaf mn mobiel lekker klinken, alleen klinken die kicks weer wat geforceerd, lijkt me hoor 
Digital Punk laat zien dat hij nog best goede platen kan maken! Vind vooral de kick in dit nummer zo lekker! Ook met die heerlijke melodie war hij niet veel van is afgeweken maakt deze plaat heel lekker! Doe daar een prima mid-intro & een gruwelijke mid-outro bij en ik ben helemaal blij
! Topper!
-
A
Aliens altijd vet gevonden, nu is 'ie een heel stuk frisser. Ook ik vind hem erg dik!
veel beter dat de climax gewoon totaal hetzelfde is. een plaat waar je eigenlijk niet aan mag komen maar digital punk flikt het hem gewoon. Frisse start, Nieuw leven in geblazen.
lekkere remix, elementen die het orgineel vet maakte voor mij heeft hij behouden, geslaagde remix 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Hele goede remix.. Versie hierboven klinkt alleen nog niet heel lekker! Kicks vind ik ietsjes droog maar stoort niet
Dik! Origineel blijft ook heerlijk om te luisteren!
Dikke remix hoor 
Hq-versie :Tillt Radio Episode 7
Hq-versie :Tillt Radio Episode 7
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Vind dit maar saai hoor, gewoon de melodie met een veelste standaard synth. En verder weinig eigen invloeden die een twist aan het nummer geven.
Dit klinkt zeker als een geslaagde remix :O!

Ik vind het zelf eigenlijk wel prima dat hij niet heeft geprobeerd om de melodie van het orgineel te overtreffen. Dat is namelijk ontzettend moeilijk. Ik vind het door zijn herkenbaarheid op een goede manier een prima remix!emmerick wrote:Vind dit maar saai hoor, gewoon de melodie met een veelste standaard synth. En verder weinig eigen invloeden die een twist aan het nummer geven.