Saai. Weet mijn aandacht niet te trekken iig.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Vond ze onder the r3bels wel echt veel betere tracks uitbrengen
Nando wrote:Saai. Weet mijn aandacht niet te trekken iig.
-
RHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Henk-Jan wrote:Vond ze onder the r3bels wel echt veel betere tracks uitbrengen
Dit.
Doe er wat aan dan!R3bel wrote: Dit.
Jij bent tenslotte de verantwoordelijke.
Nou Cosmik, Reactivating the Bionicle, Open Your Mind en Odissea vind ik toch wel een vooruitgang t.o.v. hun vorige platen. Deze niet.Henk-Jan wrote:Vond ze onder the r3bels wel echt veel betere tracks uitbrengen
-
J
Gewoon een leuke remix, niet meer, niet minder.
-
RHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Haha als ik ook echt de verantwoordelijke was kwamen er meer platen uit als pattern1/2, bionicle, temptation en straight to da beatDaveytl wrote:Doe er wat aan dan!R3bel wrote: Dit.
Jij bent tenslotte de verantwoordelijke.
Op de mid-intro na zuigt deze plaat echt.
Mid-Intro
Melodie klinkt nergens naar...
Melodie klinkt nergens naar...
Redelijk saai inderdaad.
Intro is nog 't vetste.
Intro is nog 't vetste.
Ik vind de nieuwe tracks ook niet zo veel aan.R3bel wrote:Henk-Jan wrote:Vond ze onder the r3bels wel echt veel betere tracks uitbrengen
Dit.
-
D
dit alleen is de mid-intro nog wel te doenbob marok wrote:Had meer verwacht van deze remix, vind er geen klap aan![]()
The R3belz kan veel beter!
Wat een saaie en niet lekker te volgen melodie zeg, val bijna in slaap. 
Midintro is heerlijk, climax doet me niet zo veel. Iets te willekeurige melodie en een beetje rare combinatie van geluiden. Heb het orgineel ook niet gekocht, vond de andere kant (Warrior's Redemption) een heel stuk gaver!
Hoop eigenlijk dat Can't Be Stopped hierbij komt
.
Hoop eigenlijk dat Can't Be Stopped hierbij komt
Nee dit wordt em niet, origineel is beter.
mid-intro klinkt erg lekker maar melo is echt alles behalve energiek en krijg er een net niet gevoel bij, kies toch voor het orgineel 
Mid intro is meesterlijk. Climax is goed te doen, maar wel veel minder dan ik gewend ben van The R3belz/s. Zeker na melodieen als die van Tempation en Cosmik.
Vond de originele plaat ook al erg saai, dit maakt het er niet beter op. Moet ook zeggen dat sinds The R3belz in zn eentje daar zit dat het me allemaal een stuk minder aan spreekt dan eerst.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Jeroen_n wrote:Authentic wrote:geweldige track!
Goeie nr opzich.. maar klinkt wel heel erg simpel....?
-
I
Eens gelijk!Nando wrote:Saai. Weet mijn aandacht niet te trekken iig.