stond er al wel, alleen was het filmpje om de een of andere vage reden weg, post van weszDuruz wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
heb hem inderdaad wel eerder gezien hier. maargoed, hij staat er niet meer, dus vandaar.Mocambo wrote:stond er al wel, alleen was het filmpje om de een of andere vage reden weg, post van weszDuruz wrote:View on YouTube
-
M
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat dit zo dik zou klinken.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Heerlijke plaat! -0_
-
LHardtraxxer
- 71 posts member since 2009
- last seen Jun 2014
Echt een helden plaat dit! pfooeeeee 
erg lekkere plaat dit idd
al iets over bekent of hij gereleased gaat worden?
al iets over bekent of hij gereleased gaat worden?
Vocals zijn lekker, anti-climax is lekker, de gewone climax met die Dark Oscillators melodie is lekker, gewoon een topplaat! 
Passen met die screeches zo in het straatje van Fusion! xD
In de gaten houden dezen
In de gaten houden dezen
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
toevallig vroeg ik dit mij vanmorgen ook nog af.Joykill wrote:Is hier al wat meer over bekend?
Die anti is geweldig! Jammer alleen dat ze 'm niet in de climax weer terug laten komen. Ik vind dit nu een slap afgewerkt eigenlijk 
Is het diezelfde Deni, als van die Fusion 100 contest?? en dan die Zany - Widowmaker (Deni & Chaser Remix)Unleashed wrote:Mr. Monster wrote:nooit van gehoord, maar klinkt goed
Dat was echt een brute remix!!
Jup, dezelfde persoonKevin-Raw wrote:Is het diezelfde Deni, als van die Fusion 100 contest?? en dan die Zany - Widowmaker (Deni & Chaser Remix)Unleashed wrote:Mr. Monster wrote:nooit van gehoord, maar klinkt goed
Dat was echt een brute remix!!
laat deze maar snel eens uitkomen
...of als free release mag ook altijd natuurlijk.
Is hier ondertussen als iets meer bekend over? Of leef ik onder een steen 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
wordt een remake van gemaaktLowrenz wrote:Is hier ondertussen als iets meer bekend over? Of leef ik onder een steen