Echt lekker plaatje 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Atmozfears & Xense - Eye of the Storm
- View the latest post: Frontliner - Running Running Running (TIH...)
- View the latest post: Darren Styles - Save Me (Rebelion Remix)
- View the latest post: Jay Reeve & Sogma & Max Alexander - Outro (Jay Reeve Music)
Moderators
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Release date 17 december 2011! 
Ze hebben vast nog materiaal voor twee albums liggen, maar gaan ze dat nog uitbrengen na hetgeen gebeurd is?JEFSKIII wrote:Ik mag hopen dat hier nog 2 a 3 tracks bij komen?
Hij staat al eventjes droog op Scantraxx,
hoebedoelje wrote:Ze hebben vast nog materiaal voor twee albums liggen, maar gaan ze dat nog uitbrengen na hetgeen gebeurd is?JEFSKIII wrote:Ik mag hopen dat hier nog 2 a 3 tracks bij komen?
Ik denk het niet , ik hoop wel op tocas
Kippevel plaatje dit
Liever hun eigen producties dan het zoveelste remake-je van een oude hit.Nrgizer wrote:hoebedoelje wrote:Ze hebben vast nog materiaal voor twee albums liggen, maar gaan ze dat nog uitbrengen na hetgeen gebeurd is?JEFSKIII wrote:Ik mag hopen dat hier nog 2 a 3 tracks bij komen?
Ik denk het niet , ik hoop wel op tocas![]()
Kippevel plaatje dit
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Huh? hoe kan dit?? Oeps, delete
Last edited by jambekkie on 17 Dec 2011 00:14, edited 1 time in total.
Komt maandag volgens het MYD persbericht. Ik zie m nu niet op hs.com staan iig
Festuca wrote:Waar den fack is ie
Kalm nog maar 2 dagjes wachte
Vond het al raar dat deze vandaag zou uitkomen
@ Hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/audiofreq/tear ... iginal-mix
Nergens anders?D-Teq wrote:@ Hardstyle.com
:')hoebedoelje wrote:Nergens anders?D-Teq wrote:@ Hardstyle.com
OT: Lekker nummertje, maar als de kicks een langere tail hadden zodat ze op elkaar aansloten had dat wel meer drive gegeven imo.
-
ANew member
- 2 posts member since 2011
- last seen Dec 2011
Wel lekker.. maar hoop nog steeds op goede releases zoals Turn It Up & Lose Control.
Als ze die nou ns ff releasen maken ze een hoop mensen blij denk ik...
Als ze die nou ns ff releasen maken ze een hoop mensen blij denk ik...
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
wat is dat hele scantraxx voor een label kwa releasen. schiet eens op joh.
neem een voorbeeld aan fusion ofzo
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
emmerick wrote:wat is dat hele scantraxx voor een label kwa releasen. schiet eens op joh.neem een voorbeeld aan fusion ofzo
Misschien leuk materiaal voor jou om een remix te maken?Neilio wrote:Wat een plaat!!!
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Zeer lekkere plaat en de kicks zijn erg sterk. Wanneer je deze plaat live hoort zul je mij gelijk geven.
Daar tegenover zijn de pitchkicks van Code black gewoon lelijk (Stuiter stuiter stuiter).
ik hoop dat Code Black & Audiofreq samen ooit nog een keer een Bioweapon plaat gaan maken + een collab met Toneshifterz
Daar tegenover zijn de pitchkicks van Code black gewoon lelijk (Stuiter stuiter stuiter).
ik hoop dat Code Black & Audiofreq samen ooit nog een keer een Bioweapon plaat gaan maken + een collab met Toneshifterz
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Trolololol, heb je de audiofreq kicks wel eens gehoord behalve deze.Slckaer wrote:Zeer lekkere plaat en de kicks zijn erg sterk. Wanneer je deze plaat live hoort zul je mij gelijk geven.
-
NHardtraxxer
- 342 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Ben ik een van de weinige die dit echt vreselijk saai vindt? Hier zit in mijn oren totaal geen energie in. Plus die saaie vocals helpen ook niet echt mee.