Supervet weer 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
J
Aardig trackje, melodie is netjes.
Mooi plaatje! Kick past hier wat meer bij, melodie klopt en is lekker vloeiend. Ja, ik mag dit wel!
-
J
En jij maakte de fout bij het registreren hier op Hardtraxx door Lyst te typen ipv LijstLyst wrote:Volgens mij zijn de klinkers op hun toetsenbord kapot en staat capslock nog aan
Heerlijke track, erg energiek! Die deurbel ook, geweldig, erg herkenbaar en het klinkt ook nog eens heel erg bruut!
-
NHardtraxxer
- 342 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Error error error, iemand een video die wel werkt? XD
edit: nvm, doet 't al.
edit: nvm, doet 't al.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Wat een heerlijk frisse track is dit! Talentjes hoor, die jongens Maar dat wisten we al.
-
J
Talentjes? Deze jongens gaan langer mee dan dat jij bent ontwikkelt uit het zaadcelletje van The Prophet mister Jambekkie.jambekkie wrote:Wat een heerlijk frisse track is dit! Talentjes hoor, die jongens Maar dat wisten we al.
Ik noem dit geen talentjes meer..
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ja klopt, ze gaan al een tijd mee. Ik volg ze ook vanaf het begin en ze hebben me altijd geboeid met hun muziek. En met talentjes bedoel ik ook niet dat het beginners zijn.JEFSKIII wrote:Talentjes? Deze jongens gaan langer mee dan dat jij bent ontwikkelt uit het zaadcelletje van The Prophet mister Jambekkie.jambekkie wrote:Wat een heerlijk frisse track is dit! Talentjes hoor, die jongens Maar dat wisten we al.
![]()
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
hahaha total K.O.JEFSKIII wrote:Talentjes? Deze jongens gaan langer mee dan dat jij bent ontwikkelt uit het zaadcelletje van The Prophet mister Jambekkie.jambekkie wrote:Wat een heerlijk frisse track is dit! Talentjes hoor, die jongens Maar dat wisten we al.
![]()
heerlijke plaat weer van de mannen 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Heerlijke plaat.
Leuke deurbel ook
Haha dat klinkt echt droog he!?Uniforce wrote:Heerlijke plaat.Leuke deurbel ook
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
bijde nieuwe nummers vet 
Die mid-intro vind ik echt fijn! Verder ligt de melodie lekker in je gehoor, maar niet speciaal.
Kortom leuk plaatje.
Kortom leuk plaatje.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Kan dicht
Josh & Wesz - DSTRCTN / RTHM (HC038)
Josh & Wesz - DSTRCTN / RTHM (HC038)