had dit niet van Nitrouz verwacht, lekker styltje
kicks klinken lekker, duister sfeertje erin! helemaal top
kicks klinken lekker, duister sfeertje erin! helemaal top
Dat is naar mijn mening toch echt: 'Hardstyle Difines You' hoor!PNXRMX wrote:Beste van NitrouZ tot nu toe. Kicks doen me aan DotN denken, maar dan minder hard. Zelfde soort van pre-tail voordat de punch komt wat wel een vet effect meegeeft.
Schoonbroer?Myster M wrote:Wat een heerlijke track zeg! Hopen dat ie snel gereleased wordt zodat ik hem kan gebruiken in mn sets!
Ben wel trots dat deze jongen min of meer in de familie zit tegenwoordig!
JEFSKIII wrote:Schoonbroer?Myster M wrote:Wat een heerlijke track zeg! Hopen dat ie snel gereleased wordt zodat ik hem kan gebruiken in mn sets!
Ben wel trots dat deze jongen min of meer in de familie zit tegenwoordig!
Nee niet de fusion family, mijn nicht heeft een relatie met hem_theon_ wrote:JEFSKIII wrote:Schoonbroer?Myster M wrote:Wat een heerlijke track zeg! Hopen dat ie snel gereleased wordt zodat ik hem kan gebruiken in mn sets!
Ben wel trots dat deze jongen min of meer in de familie zit tegenwoordig!![]()
Ik denk dat hij de fusion family bedoeld
Mijn nicht is een jaar naar Austalie geweest om door het land te touren (BackPacken) en op de een of andere manier zijn ze elkaar tegen gekomenJEFSKIII wrote:Zozo, jambekkie de zoon The Prophet en jij die familie word van NitrouZ.
Waar hebben ze elkaar leren kennen?
Aha, stiekem heeft hij daar iemand anders.Myster M wrote:Mijn nicht is een jaar naar Austalie geweest om door het land te touren (BackPacken) en op de een of andere manier zijn ze elkaar tegen gekomenJEFSKIII wrote:Zozo, jambekkie de zoon The Prophet en jij die familie word van NitrouZ.
Hij komt 10 februari weer naar NL, dus misschien kan ik hem overhalen om mee naar HardBass te gaan, gehe
En hoe weet je dat zo zeker?JEFSKIII wrote: Aha, stiekem heeft hij daar iemand anders.
Leuk voor jeMyster M wrote:Mijn nicht is een jaar naar Austalie geweest om door het land te touren (BackPacken) en op de een of andere manier zijn ze elkaar tegen gekomenJEFSKIII wrote:Zozo, jambekkie de zoon The Prophet en jij die familie word van NitrouZ.
Hij komt 10 februari weer naar NL, dus misschien kan ik hem overhalen om mee naar HardBass te gaan, gehe
Dankje_theon_ wrote: Leuk voor je