Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
Het wordt nu wel een beetje herhaald.. Iedere keer diezelfde soort kicks en melodie'tjes.
Vond ik ook al, telkens die kick en die fart soundsNando wrote:Het wordt nu wel een beetje herhaald.. Iedere keer diezelfde soort kicks en melodie'tjes.
maar klinkt alsnog wel lekker
Ja idd. Dit kennen we nu welNando wrote:Het wordt nu wel een beetje herhaald.. Iedere keer diezelfde soort kicks en melodie'tjes.
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Idd niks vernieuwend maar toch vind ik em weer lekker 
Wel erg veel van 't zelfde zeg bij Delete 
Mee eens. Maar als ik Delete eens zou horen draaien zou het vast wel saai worden, alles lijkt toch op elkaarsjuul wrote:Vond ik ook al, telkens die kick en die fart soundsNando wrote:Het wordt nu wel een beetje herhaald.. Iedere keer diezelfde soort kicks en melodie'tjes.![]()
maar klinkt alsnog wel lekker
Zoals al gezegd is dit weinig vernieuwend, maar toch pakt dit me wel.
.
Die verwachting heb ik juist totaal niet. Zou dit erg graag een keer live willen horen, volgens mij denderd het lekker doorflevoboys wrote:Mee eens. Maar als ik Delete eens zou horen draaien zou het vast wel saai worden, alles lijkt toch op elkaar
Hoewel ik zijn sound erg kan waarderen, wordt het idd te veel van het zelfde allemaal. Kan z'n nummers nauwelijks meer onderscheiden van elkaar.
-
KHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2011
- last seen Feb 2012
als je de kicks weg zo halen en wat scheet geluiden erbij zou zetten
heb je net dubstep
heb je net dubstep
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
eeuhm, neeKeeltsie wrote:als je de kicks weg zo halen en wat scheet geluiden erbij zou zetten
heb je net dubstep
Pff die gated kicks vind ik altijd zo lelijk die ze gebruiken op spoontech, Prefix & Density zijn daarintegen wel altijd interessant.
Veel van hetzelfde kan ik niet ontkennen maar dit is zeker WEER een track van Delete die ik ga draaien!
Keeltsie wrote:als je de kicks weg zo halen en wat scheet geluiden erbij zou zetten
heb je net dubstep
Lekker nummer, maar moet niet teveel nummers van delete achter elkaar draaien dan begint het te vervelen.
Maak me nu niet af, maar dit liedje doet me denken aan het label Theracords :p
Vind het trouwens geen slecht nummer
Vind het trouwens geen slecht nummer
-
AHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Dit dusHidden Source wrote:Pff die gated kicks vind ik altijd zo lelijk die ze gebruiken op spoontech
-
A
IddNuracore wrote:wat een troep zeg
Doe jij eens een andere avatar nemen, denk nu elke keer dat Jor-D reageertKeeltsie wrote:als je de kicks weg zo halen en wat scheet geluiden erbij zou zetten
heb je net dubstep
OT: Standaard Delete werk, aardig dus
Ik ook, maar Jordy heeft al een andere avatar..Rawbin wrote:Doe jij eens een andere avatar nemen, denk nu elke keer dat Jor-D reageertKeeltsie wrote:als je de kicks weg zo halen en wat scheet geluiden erbij zou zetten
heb je net dubstep![]()
OT: Standaard Delete werk, aardig dus
OT: Leuke track maar mag, zoals boven vernoemd, wel vernieuwd worden.