tot nu toe, vind ik dat deze release iets mist, de echte "kracht" die ik normaal gewend ben van Theracords releases, maar wie weet, gaat ie live wel lekker hard 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Redemption Records - Emperium I EP (RR00x)
- View the latest post: Hard Driver & Digital Punk - MONSTERS (DWX??)
- View the latest post: Low-E & Alter Egosz - Dominate (WAM-021)
- View the latest post: The Pitcher - Up To No Good (IAH242)
- View the latest post: Element - Joyless / You Don't Know (SPOON466)
Moderators
Origineel is echt heldig
(Again) Is ook goed te doen 
Mee eensLyst wrote:Vind ze beide niet echt bijzonder. Ze zijn niet slecht, maar ook niet pakkend genoeg.
Heb de tracks nu vaker gehoord en vind ze beiden toch erg lekker 
Echt helemaal mijn ding dit!
Lekker abstract 'melodietje' (stabs) lekkere kick/bass en overmatig veel gebruik van retro snare hits
Lekker abstract 'melodietje' (stabs) lekkere kick/bass en overmatig veel gebruik van retro snare hits
Dat zeker, All Get Down pakt mij juist niet goed maar is zoals gewend van Theracords een nummertje dat je live moet horen.wootum wrote:Beide echt heerlijk, maar mn voorkeur gaat toch uit naar All Get Down (Again)! Klinkt me over het geheel toch iets vetter
T zal weer ns niet. Ga niet echt uitkijken naar de release, maar ook zeker niet klagen als ie een keer op een feest voorbij komtPNXRMX wrote:Mijn mening ook voorlopig. Verandert misschien als ik ze op een feest heb gehoord, zoals wel vaker gebeurt bij Theracords spulLyst wrote:Vind ze beide niet echt bijzonder. Ze zijn niet slecht, maar ook niet pakkend genoeg.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Gelijk aanschaffenIntervention wrote:Morgen
Beide versies waardeer ik, maar die er bij er boven uit steekt is All Get Down (Again).
Zeker weten, beide platen weer heerlijkRAW-vizion wrote:Gelijk aanschaffenIntervention wrote:Morgen
Thanks
Super om te horen!!
Hij is nu dus bijna uit, waaronder hier
http://www.junodownload.com/products/al ... theracords
Hij is nu dus bijna uit, waaronder hier
http://www.junodownload.com/products/al ... theracords
Wanneer ik morgen wakker word schaf ik ze gelijk aan, nu eerst lekker slapen