Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
NArtiest
- 132 posts member since 2011
Thanks for posting
I hope you guys enjoy it.
I'll just do it in English, easier 
I have to say, for something you said you had a major influence on, you managed to keep it pretty close to Re-Style's own...style
It's a good track for sure, better than Depths of Despair. And it's still a shame we won't have many more vocals sounding like this. As an anthem though, I liked the sounds less than Re-Style's previous anthem (Rise of the Ruler for Syndicate 2010). But it'll still be a buy, good job.
I have to say, for something you said you had a major influence on, you managed to keep it pretty close to Re-Style's own...style
Vinden jullie dit serieus goed? Standaard mainstream meuk
De vocals zijn wel echt ziek weer 
Vind het zeker geen slechte plaat. Misschien ligt het aan mijn verwachtingen van MoH tegenwoordig, maar ik vind het bijvoorbeeld beter dan Depths of Despair, die dezelfde uitgemolken stijl gebruikt als...bijna elke MoH plaat tegenwoordig.mrazura wrote:Vinden jullie dit serieus goed?
Ik vind ze beide gewoon waardeloosSteffnov wrote:Vind het zeker geen slechte plaat. Misschien ligt het aan mijn verwachtingen van MoH tegenwoordig, maar ik vind het bijvoorbeeld beter dan Depths of Despair, die dezelfde uitgemolken stijl gebruikt als...bijna elke MoH plaat tegenwoordig.mrazura wrote:Vinden jullie dit serieus goed?
Vind depths of despair wel beter hoor, maar vind dit ook zeker geen slechte track, vind hem wel wat hebben, ben ook redelijk snel tevreden met de hardcore van vandaag, maar of ik t draai is weer wat anders,
Maar deze kan ik nog wel eens aan gaan zetten thuis!
Maar deze kan ik nog wel eens aan gaan zetten thuis!