Artiest: Pham Ngoc
Track(s): Insomniac
Best lekker nummertje
Track(s): Insomniac
Best lekker nummertje
Maar dit heeft robinD niet zelf gemaakt, dus zou dat niet bij Hardstyle => Nieuwe Tracks moeten?Cruelty wrote:Dit moet in Eigen Producties...
Sinds wanneer gaan donker en carnaval samen..?Meph0 wrote:Voor iemand waar ik nog nooit van gehoord heb, vind ik het best goed klinken. Sound design is ook wel vet, beetje richting dat donkere/carnaval achtige van Jack of Sound. Kick is ook wel OK, lekkere punch.
Maar het is wel de duistere variant van hardstyle en daar heb ik persoonlijk minder mee dan de melodische, dus ik zal hem niet downloaden.
Oh ja, in het Zuiden hebben ze ook zo'n carnaval... Ik had het in ieder geval over een Amerikaans carnaval, zo'n rondreizend circus met de grootst mogelijke creeps.Doolittle wrote:Sinds wanneer gaan donker en carnaval samen..?Meph0 wrote:Voor iemand waar ik nog nooit van gehoord heb, vind ik het best goed klinken. Sound design is ook wel vet, beetje richting dat donkere/carnaval achtige van Jack of Sound. Kick is ook wel OK, lekkere punch.
Maar het is wel de duistere variant van hardstyle en daar heb ik persoonlijk minder mee dan de melodische, dus ik zal hem niet downloaden.![]()
Hoe dan ook, wel een dikke track.
Dat is een feestdag met creeps inderdaad, maar ik doel op dit:Cruelty wrote:Dat is toch HalloweenMeph0 wrote:Oh ja, in het Zuiden hebben ze ook zo'n carnaval... Ik had het in ieder geval over een Amerikaans carnaval, zo'n rondreizend circus met de grootst mogelijke creeps.Doolittle wrote:Sinds wanneer gaan donker en carnaval samen..?![]()
Hoe dan ook, wel een dikke track.![]()
Carnaval hier in het zuiden is het een grote blije boel.
hoeft niet hier maar er moet wel een download link komen. anders mag ie wel weg.bass fucker wrote:slotje ?