Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
prima remix als je het mij vraagt, heerlijk dat er tenminste eens iemand de dubstep in een track gewoon goed gebruikt
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Jup.E-rik wrote:prima remix als je het mij vraagt, heerlijk dat er tenminste eens iemand de dubstep in een track gewoon goed gebruikt
Heerlijke remix die het origineel met gemak overtreft. Ben alleen benieuwd hoe de kicks live klinken, want in deze preview mist de kracht zo op het eerste gehoor.
Dat stukje dubstep is echt top! Vind het wel beter passen als in de meeste nummers, natuurlijk omdat er al een slowdown stukje in Undersound zelf zit, maar vind het nog steeds niet helemaal passen.
Beter dan die slowdown in het origineel inderdaad.
Een heerlijke remix zeg
. Dat stukje dubstep is heel erg vet. Eigenlijk jammer dat het in een hardstyle track verwerkt moet worden. Had het liever als een eigen track gezien.
Het origineel vond ik maar niks. Deze klinkt ook nog wel aardig
Nee, geef mij het origineel maar wat ik een lekker plaatje vind. Dit lijkt wel weer een edit van Clock kid.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
PNXRMX wrote:Doe mij t origineel maar
vab hem zijn tenminste live geedit ..Kepro wrote:Nee, geef mij het origineel maar wat ik een lekker plaatje vind. Dit lijkt wel weer een edit van Clock kid.
Dat dubstep stukje lijkt echt nergens op, heel slecht uitgevoerd. Nee deze remix voegt niks toe.
Vind dit juist 't beste dubstep-stuk in hardstyle ooit. Klinkt best wel erg vet eigenlijk, had 'k nooit verwacht want ik vind dr normaal geen zak aan.Pommer wrote:Dat dubstep stukje lijkt echt nergens op, heel slecht uitgevoerd. Nee deze remix voegt niks toe.
Kicks zijn alleen echt rampzalig en daardoor is dit een faalplaat