Coone had mijn opmerking hier op hardtraxx laatst getweet.TiMOTHYb wrote:Hoezo?Roellos wrote:Pas maar op dat jou reactie niet getweet word.TiMOTHYb wrote:Typisch Ambassador Inc.
Lekker ver weg blijven aub.![]()
Nee, ik vind het ook niks, heel Ambassador Inc kan mij vrij weinig boeien.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Ik zie hier een gehele nieuwe generatie op Hardtraxx die remixen van popnummers adoreren.
Spijtig! ON: Wachten op LQ maar tot zover; Zwakke melodie, break is ook niks.. (Kick zal ook niet alles wezen op het eerste gehoor)
Spijtig! ON: Wachten op LQ maar tot zover; Zwakke melodie, break is ook niks.. (Kick zal ook niet alles wezen op het eerste gehoor)
Dirtcrunch wrote:Whoat! Dit is echt hardstyle waar ik van houd. Lekker catchy melodie, uplifting.
OFF: Spijtig want? Iedereen moet hetzelfde leuk vinden?Conflict wrote:Ik zie hier een gehele nieuwe generatie op Hardtraxx die remixen van popnummers adoreren.
ON: Grappig plaatje, maar zal meer als tool bedoelt zijn waarschijnlijk.
-
J
HEBBEEEEE 
Echt waar..
Hardstyle gaat toch om energy, kicks, beuken snoeien en zagen. Ik zit gewoon naar 1:40 gejank te luisteren zonder maar enige vorm van het bovenstaande erin. Dan wordt er een uitgekauwd melodietje met iets wat moet doorgaan als kick achter gezet. Begrijp wel dat dit onder het Ambassador Inc gebeuren valt, maar valt me echt zwaar tegen van Coone.
Hardstyle gaat toch om energy, kicks, beuken snoeien en zagen. Ik zit gewoon naar 1:40 gejank te luisteren zonder maar enige vorm van het bovenstaande erin. Dan wordt er een uitgekauwd melodietje met iets wat moet doorgaan als kick achter gezet. Begrijp wel dat dit onder het Ambassador Inc gebeuren valt, maar valt me echt zwaar tegen van Coone.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 28 days ago
JEFSKIII wrote:HEBBEEEEE
-
A
Kan dat ook wel waarderenmrazura wrote:Dirtcrunch wrote:Whoat! Dit is echt hardstyle waar ik van houd. Lekker catchy melodie, uplifting.
Zonder die kick zou het een best leuk nummertje zijn. Maar dan wel niet geassocieerd met hardstyle. Want alles waar 'hard' in 'hardstyle' voor staat ontbreekt volledig in deze track. 
-
J
Ach tis een tooltje, keer leuk om een set te openen, sommige nemen het wel heel erg serieus.