Dikke originele plaat a la Psychedelic Trip, maar dan wat meer met het accent op de drive ipv de hardheid. Drive die vooral wordt gemaakt door de melodie en het gebrek aan breaks. Ik vind hem supervet hoewel ik inderdaad moet zeggen dat de kick me niet helemaal aan staat hierin. Zal Live echter ongetwijfeld hard knallen, ik heb hem vast ook wel eens live gehoord maar dat is me weer helemaal ontgaan 
Related topics
- View the latest post: Zany - Worship (FUSION119)
- View the latest post: The Prophet & Brennan Heart - Wake My Worship (Wasted Penguinz Mashup)
- View the latest post: Hard Twins - Crossroad of Worship
- View the latest post: The Prophet - My Worship/Elites (SSL018)
- View the latest post: Aesthex - Honor and Worship (NBR013)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Zooo wat een bommetje dit!
Gaat zonder meer direct worden aangeschaft als hij uit is! 
Heerlijk! Lekkere aparte sounds, dikke kicks, vette vocals en die midintro is ook echt gruwelijk.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Wat een eindbazenplaat weer zeg! 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
nice
ik houd toch wel van dit soort vocals 
Heerlijke sfeer en drive in deze track, Zany weet me altijd te boeien 
Roebén wrote:Heerlijke sfeer en drive in deze track, Zany weet me altijd te boeien
Komt morge wss uit, zowieso aanstaande week 
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
bron?D1kke_Bleek wrote:Komt morge wss uit, zowieso aanstaande week
idd wil ik ook wel eens wetenvincejuh wrote:bron?D1kke_Bleek wrote:Komt morge wss uit, zowieso aanstaande week
Inderdaad en die is weer afgeleid van een vroegere hard house track!Pommer wrote:Niet?Daveytl wrote:Ik vind dit ook een HELE vette plaat.
Alweer iets wat met niet veel andere platen te vergelijken is
Moet je voor de grap is ff On The Go luisteren hierna
Kan ff niet meer op de naam komen..
Ik had zany gister gesproken op Thrillogy, en ik vroeg wanneer hij weer een nummer ging releasen. En dat werd dus worship komende week. En aangezien fusion (meestal) op maandag released, geen officiele bron idd maar wil het wel laten wetenIntervention wrote:idd wil ik ook wel eens wetenvincejuh wrote:bron?D1kke_Bleek wrote:Komt morge wss uit, zowieso aanstaande week...niet dat het erg is als het zo zou zijn.
ok beter, hopelijk heb je gelijk want die plaat wil ik erg graag 
Ik zou het echt heelheelheel vet vinden als hij morgen of komende week zou komen!
Deze plaat gaat hoog in mijn top 10 van dit jaar eindigen 
Last edited by BuzzLightyear on 30 Oct 2011 13:32, edited 1 time in total.
Nee idd! Zany vertelde me gisteren dat het wel begin november wordt! Dus zal ook niet meer zo lang duren gelukkig!
Wat een bazenplaat!
Wat een bazenplaat!