Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Mwah gaat wel. Vind de synth niet zo super die er gebruikt wordt.
Dat zijn toch geen kicks, dat is een bass die aan een stuk doorloopt, het is dat ie nog van toonhoogte veranderd, anders had ik helemaal geen onderscheid kunnen maken, met een reverbed clap als punch 
Dit vind ik niks. Ben 't met Lyst eens, dramatische kicks.
Dit moet zeker in het eigen producties topicmr_vertigo wrote:dramatische kicks.
Daar kunnen mensen je helpen
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Mee eens!Lyst wrote:Dat zijn toch geen kicks, dat is een bass die aan een stuk doorloopt, het is dat ie nog van toonhoogte veranderd, anders had ik helemaal geen onderscheid kunnen maken, met een reverbed clap als punch
Tsjah, het heeft een label dus staat hier wel goed. Vind 't echter ook niet zoveel soeps.Nrgizer wrote:Dit moet zeker in het eigen producties topicmr_vertigo wrote:dramatische kicks.![]()
-
JHardtraxxer
- 183 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
volgens mij als je deze live hoort, kan je nog flink uit je dak gaan 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Is gewoon een label dus dat lijkt me niet nodigNrgizer wrote:Dit moet zeker in het eigen producties topicmr_vertigo wrote:dramatische kicks.![]()
Volgens mij niet, volgens mij moet je dan heel goed luisteren naar de claps om de maat te kunnen volgen.johnb wrote:volgens mij als je deze live hoort, kan je nog flink uit je dak gaan
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Altijd heerlijk, zo'n massive hyperbool van Lyst in een topic 
Zo overdreven was het nu ook weer niet 
Waren bij defqon ook een aantal tracks, waarbij de tail in de volgende kick overloopt. Totale chaos bij het losgaan, iedereen volgt zijn eigen ritme
En die tracks klinken thuis een stuk duidelijker dan deze, dus.
Waren bij defqon ook een aantal tracks, waarbij de tail in de volgende kick overloopt. Totale chaos bij het losgaan, iedereen volgt zijn eigen ritme
En die tracks klinken thuis een stuk duidelijker dan deze, dus.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nou vind het toch een aardige hyperbool, als claps bij jou thuis net zo klinken als deze kick mag je toch maar eens een speakercheck uitvoeren 
-
T
Dit klinkt wel erg amateuristisch 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Vind persoonlijk overigens de intro nog wel wat hebben, kick staat simpelweg te hard, maar zal daar youtube wel even de schuld van geven. Climax vind ik helemaal niks, klinkt veel te leeg.
johnb wrote:volgens mij als je deze live hoort, kan je nog flink uit je dak gaan
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
vind dit soort kicks niet veel verschillen van bijv 't spul dat op minus is more uit komt
erg lekker trackje hoor!
erg lekker trackje hoor!
ik heb hem vanmiddag op studio monitoren geluisterd(hij is namelijk uit) en hij klonk zeker niet verkeerd! is idd beetje richting de MiM stijl toe
kan het zeker waarderen 
Wat een belabberde terugkomst van Mythica zeg :')
Als die kicks nou nog ergens op leken was de intro best wel vet geweest, de rest is gewoon poep. Vertraagde slechte hardcore.
Als die kicks nou nog ergens op leken was de intro best wel vet geweest, de rest is gewoon poep. Vertraagde slechte hardcore.
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
zwak nummer voor het mythica label zeg 
Ben benieuwd, want wat ik nu hoor lijkt echt niet op het nieuwe MiM spul...Dj Skitzo wrote:ik heb hem vanmiddag op studio monitoren geluisterd(hij is namelijk uit) en hij klonk zeker niet verkeerd! is idd beetje richting de MiM stijl toekan het zeker waarderen