Een Edit is letterlijk een Bewerking en het verandere van een kick is een bewerking, dus technisch gezien is het zo. Maar genoeg mieren geneukt, dit is indd echt om te kotsen!TheDesolator wrote:gewoon ff Kick vervangen en dan heb je al een Edit :')
Related topics
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict (The Prophet Remix) (EVO038)
- View the latest post: D-Block & S-te-fan - Music Made Addict (Thrillogy 2012 Edit)
- View the latest post: Sierd B. - MMA / Music Made Addict Promomix
- View the latest post: Music Made Addictz | 20 Years of D-Block & S-te-Fan
- View the latest post: Nuracore - D-Block & S-te-Fan - Music Made Addictz (2009)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
Ik vond de music made addict op defqon dvd 2009 wel leuk.
Maar zo klinkt hij anders aan.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Vind deze edit wel tof zo met die stuttered vocals en live vond ik deze ook altijd wel goed te doen dus leuk dat ze hem vrijgeven 
bullshit is de zelfdeKatja wrote:Ik vond de music made addict op defqon dvd 2009 wel leuk.
tenzij ze 2 versies van mme zoude gemaakt hebben
Het is inderdaad dezelfde hahaNrgizer wrote:bullshit is de zelfdeKatja wrote:Ik vond de music made addict op defqon dvd 2009 wel leuk.
Maar zo klinkt hij anders aan.![]()
tenzij ze 2 versies van mme zoude gemaakt hebben
Iedereen vindt het origineel vet door (onder anderen) die reverse bass.San Marco wrote:Die vind ik dan weer nutteloosJolle wrote:Nutteloze edit, doe mij de Wildstylez & Headhunterz remix maar.
Maar er komen in het origineel 2 heerlijke melo's in en dan komt er zo'n lullig reverse bassje.
Doe mij maar een dikke kick.
-
SHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
Heeft iemand nog een link??
http://www38.zippyshare.com/v/94418347/file.htmlstunned_shades wrote:Heeft iemand nog een link??
www.kermishardstyle.nl daar kan je em vast wel downloaden en anders op www.dagjesmenz.nustunned_shades wrote:Heeft iemand nog een link??
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Heeft iemand ook 320?patrickjeb wrote:http://www38.zippyshare.com/v/94418347/file.htmlstunned_shades wrote:Heeft iemand nog een link??
EDIT: laat maar, deze gaat niet eens mee voor de verzameling
Het is ook de 320kbps versiejambekkie wrote:Heeft iemand ook 320?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Oh, dan ligt het dus aan DBSTFpatrickjeb wrote:Het is ook de 320kbps versiejambekkie wrote:Heeft iemand ook 320?
-
SHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
Thanks