Ik had hem sinds gisteren en heb hem nu 2 keer helemaal afgeluisterd. Ik moet echt toegeven dat DJ Zany skills heeft. Alle nummers zijn
en de opbouw van het album is ook geniaal. In het begin/midden wat beuk nummers. Verder komen die Donkey Roller sounds er ook in terug. 
Related topics
- View the latest post: Zany @ Zany - Fusion Of Sound Tour - Outland Edition
- View the latest post: Zany vs. Zatox @ Zany - Fusion Of Sound Tour - Outland Edition
- View the latest post: Zany - Q-dance presents Fusion Podcast: Fusion 001 - 010
- View the latest post: Eluzive - Zany, zany en nog eens Zany!
- View the latest post: Nuracore - Zany - Planet Zany Album
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ik heb het album al digitaal, is idd top. De link plaats ik maar niet
, je mag wel PM'en.
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Wat is Zany vs. Southstylers - nok jou down
eigenlijk voor slechte plaat ik beluister hem nu een keer goed maar tis gewoon echt een boutnummer dit vind ik de slechtste plaat van 2008 punt uit. bah
eigenlijk voor slechte plaat ik beluister hem nu een keer goed maar tis gewoon echt een boutnummer dit vind ik de slechtste plaat van 2008 punt uit. bah
Vind er ook niet zoveel aanthedominator wrote:Wat is Zany vs. Southstylers - nok jou down
Om eerlijk te zijn, vind ik het nix aan
Het lijkt wel een rage, ik MOET ook een Album hebben..
Het lijkt wel een rage, ik MOET ook een Album hebben..
Ik blijf erbij, het is leuk, dat zeker wel! Maar ech tniet het beste ooit of iets dergelijks met alle hypes er omheen.
Het is zeker GEEN slecht album, want er zitten wel redelijk wat leuke nummers op. Maar "vernieuwend, megalomanitastich etcetera.." dat allemaal net even niet.
Het is zeker GEEN slecht album, want er zitten wel redelijk wat leuke nummers op. Maar "vernieuwend, megalomanitastich etcetera.." dat allemaal net even niet.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
K heb het album gister beluisterd, niet helemaal maar tog genoegd, Al bij al vind ik het niet egt zo een super album als ze zeiden hoor. Ik geef toe: er zitten lekkere tracks tussen, het album luistert lekker weg, maar dit is het dan ook .. Voor mij ziet het eruit als een normaal album dat uitkomt, maar waarom zou het zo goed verkopen denk je?
Zany is een grote naam in de Hardstyle wereld, brengt goede tracks uit, geeft fantastische sets weg, pracktish kan je niks verkeerd over hem zeggen. Zou het zijn dat de beginnende mensen die naar hardstyle beginnen te luisteren deze albums "kopen" omdat ze horen dat ze goed zijn, of is Zany gewoon echt zeer geliefd onder de hardstyle wereld? Mijn gok gaat zeker uit naar die tweede mogelijkheid
Zany blijft gewoon de man 
Zany is een grote naam in de Hardstyle wereld, brengt goede tracks uit, geeft fantastische sets weg, pracktish kan je niks verkeerd over hem zeggen. Zou het zijn dat de beginnende mensen die naar hardstyle beginnen te luisteren deze albums "kopen" omdat ze horen dat ze goed zijn, of is Zany gewoon echt zeer geliefd onder de hardstyle wereld? Mijn gok gaat zeker uit naar die tweede mogelijkheid
Ik denk dat je hier gelijk op hebt brt, denk dat dit vaak met andere DJ's anders is. Zany heeft toch voor velen wel een aantrekkelijke harde sound.. Onderscheidend.
Het is iig 100x beter dan die Project One troep
R.A.W. & Metro

R.A.W. & Metro
Achja een half jaar geleden vond iedereen de Project One troep nog helemaal prima, stemming wisselt denk ik. Is niet erg overigens!
Nou ik vond het zoiezo niet veel aan, dat Project One. Alleen Rate Reducer is wel heel lekker 
Heb Zany altijd boven andere DJ's gerate, en zal dit blijven doen! 
EDIT: Tot ie natuurlijk troep gaat draaien.
EDIT: Tot ie natuurlijk troep gaat draaien.
Project one blijft voor mij echt ubervette muziek.
Maar deze cd is ook geweldig
Nummers als Razr en Solar en RAW vind ik niet zo veel aan, niet echt mijn stijl.
Van de P1 cd vind ik alle nummers vet
edit; Animated Audio

Maar deze cd is ook geweldig
Nummers als Razr en Solar en RAW vind ik niet zo veel aan, niet echt mijn stijl.
Van de P1 cd vind ik alle nummers vet
edit; Animated Audio
Super goed nmr is dat
. Heb het album gijs gedraaid!!!
Hoe kun je R.A.W. nou niks aan vinden ?