Pommer wrote:Vind het origineel echt geen hol aan, de remix bevat iig nog wel de energie die het origineel mist.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ik weet niet zo goed of ik hem wel of niet leuk vind. Vaker luisteren dus.
Ze zijn alle 2 gewoon rukDarkestSymphony wrote:vind van niet maarja dat is mijn meningroberttt wrote:Endymion remix is echt wel beter dan de kartel
Die hardcore mixen van anthems zijn de laatste tijd zowieso de versnelde melodie met een iets hardere kick eronder. Beetje inspiratieloos!
Na paar keer luisteren toch wel het beste anthem van Defqon in jaren 
Orgineel t beste.
Remixes zijn allebij t zelfde imo. Alleen n andere soundbank. Daarom die van kartel net iets beter.
Remixes zijn allebij t zelfde imo. Alleen n andere soundbank. Daarom die van kartel net iets beter.
Endymion vind ik zulke Hardcore lutsers. Vind hun Hardcore stijl echt heel erg naar Eurodance neigen..
Morgen eens met goede boxen luisteren... Vind de melo iets te slap klinken op men laptop. Endymion remix is ronduit zwak 
Ben geen hardcore fan maar Endymion is echt de Showtek onder de hardstyle.
Na een paar x luisteren vind ik de melodie op zich wel ok, maar hij mist nog steeds die energie
Ik vind ze nog ergerGangsterdwerg wrote:Ben geen hardcore fan maar Endymion is echt de Showtek onder de hardstyle.
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
endymion hebben ook vermeld alvoorens ze hun album gingen maken,
dat ze nieuwe stuff wouden proberen en allerlei genres met hardcore wouden proberen
en als je hun album beluisterd hebbe ze zich eraan gehouden
ben ook niet echt fan van deze muziek maar eerder van tracks à la bio en art en nog veel meer van vroeger
dat ze nieuwe stuff wouden proberen en allerlei genres met hardcore wouden proberen
en als je hun album beluisterd hebbe ze zich eraan gehouden
ben ook niet echt fan van deze muziek maar eerder van tracks à la bio en art en nog veel meer van vroeger
-
R
Het origineel is saaaai. Die melodie is niets aan.
Die hardcore remixen zijn echt verschrikkelijk...
(Misschien ook omdat ik niet van hardcore houd.
)
Die hardcore remixen zijn echt verschrikkelijk...
(Misschien ook omdat ik niet van hardcore houd.
-
HHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
toch wel een pak minder als maximum force van zany...
Hoe kunnen mensen nou zeggen dat de ene hardcore remix vele malen beter is dan de ander? Het zijn beide gewoon de grootst mogelijke bagger. Het origineel is daarentegen geniaal! 
na een paar x geluisterd te hebben is het toch wel een lekkere anthem 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ja, hij lijkt net iets te simpel, maar dat maakt dit Anthem het juist goed, lekker Basik style 
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
lekker anthem, vond de anthem hier in nl ook sterk! was het btw nogsteeds zo dat nederlanders gratis entree hebben op Dq Australia?
jep, je moet wel in het oranje gekleed zijn dacht ik... en een nederlands paspoort hebben natuurlijkJ_r_nn wrote:lekker anthem, vond de anthem hier in nl ook sterk! was het btw nogsteeds zo dat nederlanders gratis entree hebben op Dq Australia?
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
ahja dat oranje was ik vergeten! als ik n keer indebuurt ben dan zal ik mn oranje shirt aandoen en binnenlopenknotsjebilly wrote:jep, je moet wel in het oranje gekleed zijn dacht ik... en een nederlands paspoort hebben natuurlijkJ_r_nn wrote:lekker anthem, vond de anthem hier in nl ook sterk! was het btw nogsteeds zo dat nederlanders gratis entree hebben op Dq Australia?