Ik reageerde hierop. Ik zou zoiets dus eerder zeggen van dirty en disk warrior.1. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix) (Offtopic: Niemand komt aan de al legendarische Super Bass Mix)
Je spreekt je hier dus zelf eigenlijk tegen
Ik reageerde hierop. Ik zou zoiets dus eerder zeggen van dirty en disk warrior.1. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix) (Offtopic: Niemand komt aan de al legendarische Super Bass Mix)
Ga jij je mond eens gauw spoelen!Dennis Aka Mash wrote:ik snap niet wat iedereen zo lekker vind aan Disk Warrior.. afschuwelijke plaat
klinkt zeker niet verkeerd neeKhadber wrote:Iemand had er zin in..
Gokje: Volgende Sampler van ZANY: Guardian Angel, Break Away (HELDENPLAAT!), Animated Audio.
The Machine met HardTrance op zijn top 10!
Edit: Found HHZ Mix van Her Voice: View on YouTube" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet slecht gelukt moet ik zeggen! Zeker niet verkeerd.. Maar het orgineel is gewoon TE goed.
Dit is trouwens het nieuwe ZAK.. Ziet er nice uit!
Her Voice is een klassieker! Bij mijn eerste DJ contest (die ik toen had gewonnen), waren ze helemaal weg van die plaat.Dj C-Mind wrote:klinkt zeker niet verkeerd neeKhadber wrote:Iemand had er zin in..
Gokje: Volgende Sampler van ZANY: Guardian Angel, Break Away (HELDENPLAAT!), Animated Audio.
The Machine met HardTrance op zijn top 10!
Edit: Found HHZ Mix van Her Voice: View on YouTube" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet slecht gelukt moet ik zeggen! Zeker niet verkeerd.. Maar het orgineel is gewoon TE goed.
Dit is trouwens het nieuwe ZAK.. Ziet er nice uit!
YupKhadber wrote:Iemand had er zin in..