Lijkt me een strak plan, deze discussie zul je nooit gaan winnen.Piaaa wrote:maar ik zal ophouden
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Legacy of Hardstyle #032 | Hardstyle Classics Mix (2006–2016) | Q-BASE CLASSICS
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Rebelion vs Warface Journey | Intents Festival 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YEARS | w. Chaze
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass vol. 4
Moderators
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Leuk lijstje, kan ik me ook wel in vinden
Verder ook wel een leuk idee
Verder ook wel een leuk idee
Project One is ook hhzTP-Project wrote:Maar 1 x Heady?
Maar ik vind tracks als Subsonic, Rock Civilization, Scantraxx Rootz etc. wel dik hoor, maar niet top50 waardig
Bij mij gaat het niet altijd om winnen zoals bij jouGangsterdwerg wrote:Lijkt me een strak plan, deze discussie zul je nooit gaan winnen.Piaaa wrote:maar ik zal ophouden
Lekker lijstje pommer, heeft mn saaie treinritjes weer goed opgevuld. Mijn top 50 ziet er wel anders uit, maar kan hier echt heel erg van genieten! 
Bazenset! Ik kan mij prima vinden in jou top 50! Denk dat er een groot aantal ook in mijn top 50 aller tijden voorkomt!
mr_vertigo wrote:Lekker lijstje pommer, heeft mn saaie treinritjes weer goed opgevuld. Mijn top 50 ziet er wel anders uit, maar kan hier echt heel erg van genieten!
Thanks, mooi om te horenJvosje wrote:Bazenset! Ik kan mij prima vinden in jou top 50! Denk dat er een groot aantal ook in mijn top 50 aller tijden voorkomt!
Waarom denk jij dat ik altijd wil winnen? Dat is vaak helemaal niet mijn doel achter de discussie.Piaaa wrote:Bij mij gaat het niet altijd om winnen zoals bij jouGangsterdwerg wrote:Lijkt me een strak plan, deze discussie zul je nooit gaan winnen.Piaaa wrote:maar ik zal ophouden
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
jullie doel is toch om mensen te laten zien hoeveel verstand jullie hebben van hardstyle en daarmee het baasje proberen te spelen
OT: heerlijk lijstje pommer staat aan!
OT: heerlijk lijstje pommer staat aan!