sure, als iemand er eentje kan creerenProject 141 wrote:Komt er nog een TL bij?
Related topics
- View the latest post: Pithune @ Pithune's B-Day Bash 2011 (27-08-2011)
- View the latest post: Pithune @ Pithune's B-Day Bash 2010 (The Daylight Realm)
- View the latest post: Norman - Early Hardstyle Megamix Vol.1
- View the latest post: Maximumraver @ Pithune's B-Day Bash 2011 (27-08-2011)
- View the latest post: Shingo DJ @ Pithune's B-Day Bash 2011 (27-08-2011)
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Neophyte & Panic & Paul Elstak @ Project Hardcore 2003
- View the latest post: Parvuz - Ultimate Hardcore Megamix
- View the latest post: The Dark Horror vs Noxiouz | Intents Festival 2026
- View the latest post: A tribute to Thunderdome
- View the latest post: Lekkerfaces vs Satirized - The Opening | Intents Festival 2026
Moderators
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Jij bent toch de poster. Verzorg dan ook gewoon de tracklist, anders moet je niet posten!Pithune wrote:sure, als iemand er eentje kan creerenProject 141 wrote:Komt er nog een TL bij?
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
luister eens, ik heb die set gehad van norman en hij heeft me GEEN playlist gegeven erbijNikkel wrote:Jij bent toch de poster. Verzorg dan ook gewoon de tracklist, anders moet je niet posten!Pithune wrote:sure, als iemand er eentje kan creerenProject 141 wrote:Komt er nog een TL bij?
denk ook niet dattie daar tijd voor heeft, zeker aangezien deze set een komplete megamix is
en daarnaast post ik 't voor de muziek, niet om je ogen een pleziertje te doen dmv een lijstje
-
N
Geef eens 1 reden waarom iemand m dan zou downloaden? Kortzichtig as fuck. Maar das niks nieuws he 
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
omdat het een knallende set is misschien?Nazale wrote:Geef eens 1 reden waarom iemand m dan zou downloaden? Kortzichtig as fuck. Maar das niks nieuws he
set is een soort uur durende megamix van early hardcore knallers. op mijn woord dat als je daarvan houd je geheid zal genieten van deze set
gaat mee fuck die tracklist gaat toch om de muziek 
-
N
Had dat dan effe in je beginpost gezegd inderdaad.