weer is wat anders als touwtje springenOxbow wrote:Haha, hier is deel II View on YouTubestyl0w wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601/553a9b23/mysteryland_2011.html
Iemand van hier? Haha
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
hij gaat wel hard los, harder dan die andere mongolen die filmen enzo, respect voor hem.
Hebben nou mensen de hele dag hem staan filmen? doe normaal....
Vind het echt kansloos dat het allemaal gefilmd is, hoe kan je een leven verneuken.. door allemaal zulke kansloze filmpjes op internet te zetten....
Trieste lui die dat doen..
Los gaat ie wel, maar dat geduik in die modder hoeft van mij dan ook weer niet. Helemaal kansloos hoe dat dagjespubliek hem op staat te jutten..
Ik ben het wel met je eens! Maar.. aan de andere kant is het ook wel die gozer zijn eigen schuld dat ie zó hard gaat dat ze hem filmen.. Zelf ga je toch ook los op feesten en wordt je niet continu gefilmd.. dus hij roept het een beetje over zichzelf af! Beetje gemengde gevoelens erbijroberttt wrote:Vind het echt kansloos dat het allemaal gefilmd is, hoe kan je een leven verneuken.. door allemaal zulke kansloze filmpjes op internet te zetten....
-
G
Nee.Brainweavers wrote:Ik ben het wel met je eens! Maar.. aan de andere kant is het ook wel die gozer zijn eigen schuld dat ie zó hard gaat dat ze hem filmen.. Zelf ga je toch ook los op feesten en wordt je niet continu gefilmd.. dus hij roept het een beetje over zichzelf af! Beetje gemengde gevoelens erbijroberttt wrote:Vind het echt kansloos dat het allemaal gefilmd is, hoe kan je een leven verneuken.. door allemaal zulke kansloze filmpjes op internet te zetten....
Ik snap die behoefte om alles op openbaar internet te zetten sowieso niet.
Hou het lekker voor jezelf die filmpjes en denk gewoon eens na watvoor gevolgen zulke acties kunnen hebben voor de desbetreffende personen.
Iemand die ook maar een beetje weet van drugs is dat je niet jezelf bent als je gebruikt.
En iedereen die er niets van weet ziet dat wel.
Ja.
je weet gewoon in de huidige maatschappij dat (bijna) alles online gaat. Dus het is die gozer zijn eigen schuld om zo hard te gaan dat ie opvalt. Het is zijn eigen verantwoordelijkheid dat ie in het openbaar drugs gebruikt. Dus hij had beter eerst zelf na kunnen denken wat de gevolgen hadden kunnen zijn.. gevalletje eigen schuld dikke bult!
Verder keur ik overigens drugsgebruik niet af hoor en ik praat ook de filmers niet goed.. maar feit is dat hun niets verkeerd/illegaal doen officieel en die gozer zelf wel..
Overdosis-drugsgebruik keur ik wel af
je weet gewoon in de huidige maatschappij dat (bijna) alles online gaat. Dus het is die gozer zijn eigen schuld om zo hard te gaan dat ie opvalt. Het is zijn eigen verantwoordelijkheid dat ie in het openbaar drugs gebruikt. Dus hij had beter eerst zelf na kunnen denken wat de gevolgen hadden kunnen zijn.. gevalletje eigen schuld dikke bult!
Verder keur ik overigens drugsgebruik niet af hoor en ik praat ook de filmers niet goed.. maar feit is dat hun niets verkeerd/illegaal doen officieel en die gozer zelf wel..
Overdosis-drugsgebruik keur ik wel af
Ik vind zowel het filmen als hoe die gast erbij loopt kansloos.
Die gozer moet uiteindelijk niet miepen iig
Inderdaad, hij kiest er toch zelf voor? En dat omdat hij los gaat is het een toffe gast, is wel erg simpel.dawasiknie wrote:Ik vind zowel het filmen als hoe die gast erbij loopt kansloos.
Dat je losgaat prima, maar dit is gewoon triest. Of chronisch aandacht tekort of jezelf niet meer in de hand hebben.
Maarja geeft wel weer aan wat voor publiek er tegenwoordig op festivals afkomt, buikschuiven, touwtje springen...
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Lyst wrote: Maarja geeft wel weer aan wat voor publiek er tegenwoordig op festivals afkomt, buikschuiven, touwtje springen...
Snap dat echt niet als ik ergens 70 euro voor betaal wil ik het er tot het laatste minuutje uitgestampt hebben.. Toch doodzonde van je geld op deze manier?Hoofdcoach wrote:![]()
maar helaas wel de waarheid handjeklap en filmpubliek.
Tsja maar andere mensen vinden het leuker om aapjes te kijken en touwtje te springen voor 70 euro.TiMOTHYb wrote:Snap dat echt niet als ik ergens 70 euro voor betaal wil ik het er tot het laatste minuutje uitgestampt hebben.. Toch doodzonde van je geld op deze manier?Hoofdcoach wrote:![]()
Accepteer nou maar gewoon dat er ook mensen zijn die met een andere instelling naar feestjes gaan
Dit vind ik een mooi discussiepunt. Hold on, hier kom ik op terug in AlgemeenTiMOTHYb wrote:Snap dat echt niet als ik ergens 70 euro voor betaal wil ik het er tot het laatste minuutje uitgestampt hebben.. Toch doodzonde van je geld op deze manier?Hoofdcoach wrote:![]()
Zie m'n reactie in het andere topic, wat dat betreft ben ik Ali Accepteer. Het zal me echt waar een zorg zijn dat er 20 man over een touw staat te springen. Heb dat liever dan dat ik ze knokken bij de pussy lounge zie staan bijvoorbeeld.dawasiknie wrote: Tsja maar andere mensen vinden het leuker om aapjes te kijken en touwtje te springen voor 70 euro.
Accepteer nou maar gewoon dat er ook mensen zijn die met een andere instelling naar feestjes gaan
Wel vind ik als een lompe boer opgestookt door pukkelige pubertjes door de modder glijden niet stoer, en niet bij een festival als mysteryland passen. Doe dat dan lekker zondagmiddag in je achtertuin als je nog zo uit je dak bent.
dawasiknie wrote:Ik vind zowel het filmen als hoe die gast erbij loopt kansloos.
Boeiend, kan een keer gebeuren tochdawasiknie wrote:Ik vind zowel het filmen als hoe die gast erbij loopt kansloos.
Later is ie gewoon door gaan feesten, hij is in het water gesprongen en schoon
Waarschijnlijk omdat het feest zelf niet boeiend genoeg is om wat over te schrijven. Of in elk geval de Q stage niet.roberttt wrote: Later is ie gewoon door gaan feesten, hij is in het water gesprongen en schoonSnap overigens niet waarom het hier in het topic over deze persoon moet gaan.,..
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
BazenavatarTiMOTHYb wrote:Waarschijnlijk omdat het feest zelf niet boeiend genoeg is om wat over te schrijven. Of in elk geval de Q stage niet.roberttt wrote: Later is ie gewoon door gaan feesten, hij is in het water gesprongen en schoonSnap overigens niet waarom het hier in het topic over deze persoon moet gaan.,..
Nou, met de MC erbij was het best druk hoor achter die kleine draaitafell!TiMOTHYb wrote:Wat een ontiegelijk lelijk rood vest ook. Klasse.TBA wrote: Druk? Valt best mee toch?
Zeur toch niet over mensen hun kleding stijl! Zo warm was het niet hoor die dag!