Active topics in Off-Topic

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hard Twins wrote:
Lyst wrote:
Lyst wrote:Als je hem in een van de punten zet dan houdt dat in dat je een hekel hebt aan de andere twee stromingen. Mensen die van alle drie houden komen in het midden terecht.
Lezen?!
Het gaat om je liefde voor een substroming ten opzichte van de andere substromingen.
En ook om de voorkeur maar als jij liever hardstyle hebt dan hiphop wil dit nog niet zeggen dat je hiphop meteen haat omdat je iets liever hebt.
Je hebt toch ook liever pannenkoek i.p.v. aardappelsschijfjes
maar het wil niet dat je een hekel hebt aan aardappelsschijfjes
Snap jij de woorden ten opzichte van? Als jij jouw smaak zou moeten beschrijven tussen hiphop en hardstyle op een schaal. En je zet jezelf op 100% hardstyle, dan betekent dat automatisch ook dat je niks van hiphop moet hebben. Als jij hardstyle beter vindt dan hiphop, maar je vindt hiphop wel ok, dan zet je jezelf op +- 75% hardstyle en 25% hiphop. Dat was het concept van deze driehoek en dat stond volgens mij ook duidelijk in de eerste post omschreven. :yawn:

edit: nvm, je hebt het eindelijk ingezien >.<
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Nuttige bump!
Is het niet wat om dit nog een keer te peilen met die diagram? En dan kijken hij er een dik half jaar later uit ziet. :) Dacht ik opeens aan, een 2e peiling is wel een goed idee denk ik.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Dan kom ik nog steeds op dezelfde plek te staan als eerst
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik zat eerlijk gezegd te wachten tot er een jaar voorbij was.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Lyst wrote:Ik zat eerlijk gezegd te wachten tot er een jaar voorbij was.
Oke, kan ook ;) Maar ik dacht laat ik het even zeggen, een 2e peiling lijkt me wel wat.