Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Wel lekkere vocals, maar verder ben ik toch beter gewend van Zatox 
intro vind ik beetje trance achtig
de vocal doet me denken aan To The Top
andere synths deze keer
ik vind hem wel lekker
de vocal doet me denken aan To The Top
andere synths deze keer
ik vind hem wel lekker
erg standaard saaie plaat imo
...weer dezelfde kick, vocals klinken niet helemaal vind ik en synth is nou ook niet echt vernieuwend als ik hem zo hoor, nee kvind weer standaard plaat van hem erg jammer want hij kan veel beter zoals zovaak gezegt wordt 
Vette track, behalve de vocals en de kicks. Zit een lekkere drive iN 
-
I
Lekker uit je plaat op zulke nummertjes 
Die intro is LIVE zeker dik
Goed plaatje,maar meer ook niet
Goed plaatje,maar meer ook niet
Dat viel mij ook op de laatste keer dat ik zijn Qlimax set hoorde. Je merkt dat hij er iedere keer toch net wat anders van maakt en dat die kick iedere keer wat anders klinkt. Deze vind ik persoonlijk wel fijn.Qre8ive wrote: Climax is een andere kick hoor? Overigens past hij bij elke track de kicks en synth altijd wat aan, veel mensen horen dat alleen niet blijkbaar.
Leuke track!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Heeeeel tof deze, goed voor de zomer ook!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vind vooral de vocals in deze track vet, dat gecombineerd met een nette melodie maakt dit een leuke plaat! 
Nette melodie?
Ik vind het een bij elkaar geraapt hoopje noten als ik eerlijk ben.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ja dat vind ik juist mooi eraan. Het stuk dat opbouwt naar de climax, die vocals er tussendoor. Het heeft wel ietsLyst wrote:Nette melodie?Ik vind het een bij elkaar geraapt hoopje noten als ik eerlijk ben.
Studentenhaver?Lyst wrote:Nette melodie?Ik vind het een bij elkaar geraapt hoopje noten als ik eerlijk ben.
Opbouw naar de climax is opzich best leuk, ook met die vocals. De rest van de track vindt ik niks aan, de kicks in de intro zijn nog slechter dan in de climax..
Intro erg lekker en de climax vind ik saai, maar over het algemeen erg leuk plaatje al is het voor het intro.
Hahhaha ja precies :pLyst wrote:Oja die zou ik erin houden he
Beter komt hij met een releasedate voor zijn nieuwe EP!
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Wat gooit ie toch snel zijn nummers online he!
Mteen als ie een nummer klaar heeft, twitter, festival en dan 2 weken later youtube
Hij gaat hard!
Super nummer, luistert erg lekker weg!
Mteen als ie een nummer klaar heeft, twitter, festival en dan 2 weken later youtube
Hij gaat hard!
Super nummer, luistert erg lekker weg!