Geen idee, vind dat de plaat sowieso de naam remix niet waardig is.
(Kasparov speelt met de BPM's edit)
(Kasparov speelt met de BPM's edit)
Roebén wrote:Jeezus wet een vreselijke remix, inderdaad precies gwn een bpm edit en het klinkt nog niet ook niet.
roberttt wrote:is dit wel de echte remix dan?
tis idd vrij bagger haha.D-Nemacyst wrote:
Bas heeft t al getwitterd.
Roebén wrote:Jeezus wet een vreselijke remix, inderdaad precies gwn een bpm edit en het klinkt nog niet ook niet.
haha.. mocht je willen dat je het Anthem mocht maken,, ik zie liever een wat onbekendere artiest dan al die commerciele of hoe dat ook noemt een Anthem maken.. dit is echt geen Anthem waardig.. orgineel trouwens ook niethanzOr wrote:nu luister ik net eerst de Summer in the City remix, dat was werkelijk waar bagger!
Zie ik hier Defqon 1 Anthem staan, int hardcore forum met Kasparov erachter.
ik hield mn hart vast, maar jeetje....
de melodie versnellen en n hardcore kick eronder en je bent weer 5000 fans rijker omdat je de anthem hebt gemaakt.....![]()
mensen, bedenk even een leuke naam voor me, volgend jaar maak ik de anthem
Idd erg benieuwd wat hij ervan gebakt heeft, moet wel goed komen denk ik zoSteffnov wrote:Ah, dit is dus NIET de officiele anthem remix. Die mag Tha Playah namelijk doen. Toch nog een opluchting.
Ik was i'm in a nightmare alleen vergeten, die vond ik eerlijk gezegd 10x niks omdat de vocals uit de break letterlijk uit een ander rock nummer zijn gerippt.Steffnov wrote:Zoveel anthems heeft Tha Playah nog niet gemaakt toch? Herinner me alleen Nightmare in Rotterdam 2006 (Enter the Time Machine, featuring Mad Dog) Project Hardcore 2008 (The Ultimate Project, featuring Neophyte) en Nightmare Outdoor 2009 (I'm in a Nightmare, featuring Neophyte). Of mis ik er wat? Allen lekkere nummers though, moet ik toegeven.
Tja, ik ben niet zo heel erg into de Rock, dus ik kende hem niet. Maar hij klonk er wel lekker in, in min herinneringen tenminste. Even weer opzeten dusD-Nemacyst wrote:Ik was i'm in a nightmare alleen vergeten, die vond ik eerlijk gezegd 10x niks omdat de vocals uit de break letterlijk uit een ander rock nummer zijn gerippt.Steffnov wrote:Zoveel anthems heeft Tha Playah nog niet gemaakt toch? Herinner me alleen Nightmare in Rotterdam 2006 (Enter the Time Machine, featuring Mad Dog) Project Hardcore 2008 (The Ultimate Project, featuring Neophyte) en Nightmare Outdoor 2009 (I'm in a Nightmare, featuring Neophyte). Of mis ik er wat? Allen lekkere nummers though, moet ik toegeven.
hap hapDarkestSymphony wrote:haha.. mocht je willen dat je het Anthem mocht maken,, ik zie liever een wat onbekendere artiest dan al die commerciele of hoe dat ook noemt een Anthem maken.. dit is echt geen Anthem waardig.. orgineel trouwens ook niethanzOr wrote:nu luister ik net eerst de Summer in the City remix, dat was werkelijk waar bagger!
Zie ik hier Defqon 1 Anthem staan, int hardcore forum met Kasparov erachter.
ik hield mn hart vast, maar jeetje....
de melodie versnellen en n hardcore kick eronder en je bent weer 5000 fans rijker omdat je de anthem hebt gemaakt.....![]()
mensen, bedenk even een leuke naam voor me, volgend jaar maak ik de anthem