Precies!Envious wrote:deze zijn echt gruwelijk vet!
Lekker experimenteel dit.
Precies!Envious wrote:deze zijn echt gruwelijk vet!
Aan de ene kant vind ik het heel jammer dat Ivan andere nummers maakt, want zijn vorige nummers waren geweldig!Nrgizer wrote:Hou wel van die experimentele stijl van Ivan![]()
Evolution Beat was ook dik!
Beide plaatjes vallen wel mee
je kunt het ook zo zeggen, zijn stijl veranderd zo'n beeetje met release en wordt nooit saai eigenlijk. daarom weet ik ook niet zeker of dit wel door de saifam group gemaakt wordt...Hidden Source wrote:Neee![]()
Zijn vorige release was zo heerlijk en nu gaat ie ineens een hele andere kant op, echt balen want dit is zo slecht!
Beter doet hij gewoon voortaan 1 experimentele track en 1 mainstream.D-Nemacyst wrote:Loverdrive klinkt wel leuk maar wil liever melodieuze plaatjes van hem weer hebben of zoiets als you try to play me.
NaarDeQlote wrote:vind het wel lekker klinken voor thuis, op een feest lijkt het me wat vaag.. misschien om mee te beginnen zijn het wel lekkere plaatjes
Dat. Vind het, op het gezang na, best wel leuk klinken. Al hoor ik zelf liever You Try To Play Me van hem.Lyst wrote:Dubmix van Loverdrive please![]()
Het is misschien geen hardstyle, maar wel een vette sound
katamaran wrote:Dat. Vind het, op het gezang na, best wel leuk klinken. Al hoor ik zelf liever Amazing Combination of Unexpected van hem.Lyst wrote:Dubmix van Loverdrive please![]()
Het is misschien geen hardstyle, maar wel een vette sound