Nou en ik kan al niet wachten om deze op Loudness te horen man.derniels wrote:dit nummer hoef ik dus echt niet meer te horen op een feest, was hem eindelijk vergeten nu komt ie weer terug
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
mensen uitlachen die losgaan. :')
boeien hoe je losgaat als je maar je ding doet.
dat is bij iedereen anders.
triest dus.
maar goed
nummer klinkt lekker
en mijn geniaalste stukkie text uit een Harder Styles nummer zit erin
SHUT YOUR FUCKING MOUTH BIATCH!!!!!
triest dus.
maar goed
nummer klinkt lekker
en mijn geniaalste stukkie text uit een Harder Styles nummer zit erin
SHUT YOUR FUCKING MOUTH BIATCH!!!!!
Uit welke track kwam die shut your fucking mouth biatch sample nou ook al weer?
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Endymion - Payback (Tommyknocker's Yes I Am Remix)Dakpan wrote:Uit welke track kwam die shut your fucking mouth biatch sample nou ook al weer?
Geweldig hoe die mensen mee zingen met dat deuntje, terwijl dat niet echt de bedoeling was van de DJ 
Vet
natuurlijk niet zo dik als de andere versies, maar toch 
Mee eens. Stukje in de intro is echt dik.Pommer wrote:Vetnatuurlijk niet zo dik als de andere versies, maar toch
Vind hem tegenvalling in HQ, klinkt allemaal toch wat slapper en kwalitatief ook wat minder. Maar wat verwacht je van een bootleg van de beste plaat ooit.
Denk dat ie live toch wel lekker knalt. Wat je zegt is natuurlijk waar, je moet niet verwachten dat dit soort nummers op wat voor manier dan ook ooit overtroffen worden...Dakpan wrote:Vind hem tegenvalling in HQ, klinkt allemaal toch wat slapper en kwalitatief ook wat minder. Maar wat verwacht je van een bootleg van de beste plaat ooit.
-
S
- 9 posts member since 2011
- last seen Aug 2011
of Wildstylez - RevengeDakpan wrote:Uit welke track kwam die shut your fucking mouth biatch sample nou ook al weer?
Sulka wrote:of Wildstylez - RevengeDakpan wrote:Uit welke track kwam die shut your fucking mouth biatch sample nou ook al weer?
Echt nie?
Zegt ie over een nummer wat waarschijnlijk één van de beste platen OOIT is :S Dude verdiep je eens!!derniels wrote:dit nummer hoef ik dus echt niet meer te horen op een feest, was hem eindelijk vergeten nu komt ie weer terug
Vette plaat dus
:')frankhardenberg wrote:mensen uitlachen die losgaan. :')
triest dus.
Best vet, maar ik zit nog steeds op de Zany & Noisecontrollers Remix te wachten.. die vind ik ver wel de beste! 
Maximum wrote:Best vet, maar ik zit nog steeds op de Zany & Noisecontrollers Remix te wachten.. die vind ik ver wel de beste!
Same here
-
KArtiest
- 130 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Southstylers - Pounding Senses (Kodex Bootleg) - like it or not...
http://www14.zippyshare.com/v/76484462/file.html
Like of course!Kodex wrote:Southstylers - Pounding Senses (Kodex Bootleg) - like it or not...