Pauly D van JersheyShore
Zoals ik al in eerdere topics van deze kjel zei; Geef deze man aub een perm ban.
Enige verschil met banhu is dat banhu een bekende producer (ja hij is erg bekend) is die gewoon houd van fucken maar het niet onder zijn eigen naam wilt laten horen.. Deze nummers zijn gewoon bedacht tijdens het schijten en gemaakt tijdens een zeer dronken bui.Skedoedelefloeps wrote:Beter dan BanHu... en dan hebben we wel weer genoeg positiefs gezegdKan er niet veel meer van maken.
Dit hoort hier gewoon niet te staan, en die mrhardstylemusic doet niets anders dan dit soort schijt hier te plaatsen. idd in eigen producties.. vind dat Sliderz - I Feel hier eerder mag staan, terwijl dat in het eigen producties topic staatSkedoedelefloeps wrote:Beetje onzin om het compleet af te branden aangezien die mensen zich verder willen ontwikkelen qua producen.
Het punt waarom de mensen hier zeiken is omdat t bij de releases staat en niet eigen producties topic, dan zal het al heel anders gaan.

Haha, ik moest daar ook direct aan denkenAlmighty wrote:![]()
![]()
Pauly D van JersheyShore
Zoals ik al in eerdere topics van deze kjel zei; Geef deze man aub een perm ban.
Inderdaad. Vind het zelf ook verschrikkelijk, maar hou het wel respectvol.roberttt wrote:Beetje respect kan ook wel toch?
This doesn't belong in this part of the forum. We have an 'own productions' section for starting producers... This part of the forum is for tracks that will be released on (the bigger) labels and that will actually be played at decent parties.Paulistos wrote:even if I can´t understand a word, but the picture of that guy you have here... isnt me
No, that's Paul DPaulistos wrote:even if I can´t understand a word, but the picture of that guy you have here... isnt me