Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Crufix - Style (NREC-002)

Label: Noizy Records
Vinyl release: -
WEB release: 06/06/2011

A1. Crufix - Style (Original Mix)
B1. Crufix - Eagle Eye (Original Mix)

Samples:
A1.
View on YouTube

B1.
View on YouTube

Bron: http://www.youtube.com/NoizyRecords
Last edited by Koelkastdeur on 01 Jun 2011 21:51, edited 4 times in total.
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Wat is dit dan weer voor rommel. :lol:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Dit is Crufix jonge, ken je die niet dan? -.-
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
tomac wrote:Dit is Crufix jonge, ken je die niet dan? -.-
Neen, draaid die op de kermis?
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
Hidden Source wrote:
tomac wrote:Dit is Crufix jonge, ken je die niet dan? -.-
Neen, draaid die op de kermis?
jup in tilburg bij de babybotsautos -.-
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Ik vind van beide tracks de intro nog niet eens zo slecht maar vanaf de break zijn ze echt waardeloos, die synths kunnen echt niet hoor. En de kicks zijn ook niet echt geweldig.
Hardtraxxer
286 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Vind ze leeg klinken, nope vind dit niet goed.
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
ik vind de tracks wel leuk klinken, alleen zooo zonde van de afmix en uitwerking. erg jammer want als dat beter zou zijn zou 't een prima releasje zijn in m'n oren
B
5 posts member since 2010
last seen Apr 2016
Pithune wrote:ik vind de tracks wel leuk klinken, alleen zooo zonde van de afmix en uitwerking. erg jammer want als dat beter zou zijn zou 't een prima releasje zijn in m'n oren
Helemaal mee eens, ik vind het niet eens zo slecht klinken. Maar het is gewoon super slecht uitgevoerd, dit hadden echt 2 goede platen kunnen zijn als er wat meer tijd en aandacht in was gestoken!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Pithune wrote:ik vind de tracks wel leuk klinken, alleen zooo zonde van de afmix en uitwerking. erg jammer want als dat beter zou zijn zou 't een prima releasje zijn in m'n oren
Het probleem is dat de meeste releases technisch erg hoogstaand zijn tegenwoordig, dus ben je al snel geneigd om het daarmee te vergelijken. Ook ik vind het namelijk te simpel klinken en diepte-creativiteit missen.
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
mrazura wrote:
Het probleem is dat de meeste releases technisch erg hoogstaand zijn tegenwoordig, dus ben je al snel geneigd om het daarmee te vergelijken. Ook ik vind het namelijk te simpel klinken en diepte-creativiteit missen.
onzin, ik draai net zo goed tracks van mindere kwaliteit. het is echt geen extra luxe om kritiek te geven op tracks die wat missen, juist omdat ze die nodige hoogstaande kwaliteit missen
zolang het in z'n geheel maar prima klinkt
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Sounds zijn gewoon leeg en dan haak je snel af, de opzet en het concept is niet slecht, maar als het allemaal een beetje als beginner klinkt haken mensen toch al snel af.