HS EP 2 tracks

The Prophet - Really Don't Care/Window Of Time (SCANTRAXX 051)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCANTRAXX 051
J
last seen May 2011 5 postssince 2010
Ongeïnspireerde CRAP .. Mensen noemen het REDELIJK, maar dat is toch erg als je dat moet zeggen over tracks van The Prophet :-( met dit soort tracks zakt mijn respect voor hem steeds meer!! In the early days he was a prophecy :-)
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2018 1,373 postssince 2010
J-control wrote:Ongeïnspireerde CRAP .. Mensen noemen het REDELIJK, maar dat is toch erg als je dat moet zeggen over tracks van The Prophet :-( met dit soort tracks zakt mijn respect voor hem steeds meer!! In the early days he was a prophecy :-)
Wat een onzin zeg.
Hardtraxx Crew
last seen 2 hours ago 30,643 postssince 2010
Ik vind ze eerlijk gezegd toch wel lekker klinken. Melodieën zitten goed in elkaar, verder typisch The Prophet nummers. Window Of Time beste van de 2.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016 3,338 postssince 2010
Roells wrote:
J-control wrote:Ongeïnspireerde CRAP .. Mensen noemen het REDELIJK, maar dat is toch erg als je dat moet zeggen over tracks van The Prophet :-( met dit soort tracks zakt mijn respect voor hem steeds meer!! In the early days he was a prophecy :-)
Wat een onzin zeg.
Onzin ?
Ik zou je oren eens openen als ik jou was, ben het echt roerend met em eens :thumbup:
M
Piaaa wrote:
Roells wrote:
Wat een onzin zeg.
Onzin ?
Ik zou je oren eens openen als ik jou was, ben het echt roerend met em eens :thumbup:
Ik vind het wel onzin wat hij zegt, 2 goede platen :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Apr 2014 575 postssince 2011
Na een 'dipje' van Prophet vind ik dit wel weer 2 pakkende plaatjes hoor! :) Luister ze beide graag!
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018 2,107 postssince 2010
lekkere melo die van really don't care.
K
last seen Jul 2012 2 postssince 2012
mainstream (L)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 14,530 postssince 2010
kavia33 wrote:mainstream (L)
Wat ben jij nou voor troll..
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026 4,930 postssince 2012
Was het echt nodig om deze weer naar boven te schoppen?
Hardtraxxer
last seen Mar 2014 259 postssince 2011
Je doet je naam wel eer aan zo.

Troep.

Active topics in Tracks

Active topics

Moderators