Dat gaat hem dan helaas niet worden. Tenzij je tegenwoordig FearFM in het vliegtuig kan ontvangenDuruz wrote:zondag naar fear fm luisteren, vanaf 1800 uurtwilightforce wrote:SAY WHAT?!!Duruz wrote:hier komt ook een Atmozfears Dark Remix van. helaas is daar nog geen preview van op yt, maar van wat ik gehoord heb
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Essive - Find my Way (NEXT230)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
Moderators
Brute track, zo ontzettend mooi gedaan, vol, zomers, dikke sfeer..
Atmozfears dark remix: lijkt me wel wat! Kom maar op!
Atmozfears dark remix: lijkt me wel wat! Kom maar op!
-
CHardtraxxer
- 50 posts member since 2009
- last seen Mar 2020
Heerlijk!
Mooi gedaan, veel verschillende elementen: vernieuwend!
En idd dat lekkere zomerse sfeertje !
Mooi gedaan, veel verschillende elementen: vernieuwend!
En idd dat lekkere zomerse sfeertje !
Dit is zoals een anthem moet zijn
al die elementen en hoeveel climaxen zitten er wel niet in zelfs
al die elementen en hoeveel climaxen zitten er wel niet in zelfs
Aha, dat ga ik al beter vinden.Duruz wrote:hier komt ook een Atmozfears Dark Remix van. helaas is daar nog geen preview van op yt, maar van wat ik gehoord heb
Deze vind ik nogal apart, misschien moet ik er nog aan wennen.
Voor een Anthem is dit absoluut geweldig. Zit ontzettend veel in en klinkt lekker zomers, wat wil je nog meer.
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Wat een geweldig anthem!
Hoop dat we toch eens wat meer solo releases gaan zien van deze man nu hij een eigen label heeft, want het is toch zo'n geweldige producer!
Hoop dat we toch eens wat meer solo releases gaan zien van deze man nu hij een eigen label heeft, want het is toch zo'n geweldige producer!
-
FHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2009
- last seen Jun 2012
Round 2 
wat een godsgruwelijke track 
Last edited by Festuca on 13 May 2011 10:17, edited 1 time in total.
Heb je ook Parmazaan?Nazale wrote:Wat een ongelofelijk kutnummer zeg? Weauw dat zoveel mensen dit nu al zo vet vinden.
Josh-T wrote:Heb je ook Parmazaan?Nazale wrote:Wat een ongelofelijk kutnummer zeg? Weauw dat zoveel mensen dit nu al zo vet vinden.
tering 8:29. Haha wanneer zie je dat nog op dit moment. vanavond axe fucken dat hij 7 minuten niets kan doen
tenzij die hem snel doormixt 
Ik vnid hem trouwens heerlijk.
Ik vnid hem trouwens heerlijk.
-
A
Intro is mij wel iets te digital age achtig
echt een anthem !!! top van JDX
8 minuten wel erg lang maar je kan horen dat hij een sfeer probeert neer te zetten
8 minuten wel erg lang maar je kan horen dat hij een sfeer probeert neer te zetten
Nope, dit wordt hem niet. Intro niet zo goed, en de melodie zou stukken beter zijn als die extreem korte noten er niet in zaten.
Met transavia heb je gelukkig wel Efteling-radiotwilightforce wrote:Dat gaat hem dan helaas niet worden. Tenzij je tegenwoordig FearFM in het vliegtuig kan ontvangenDuruz wrote:zondag naar fear fm luisteren, vanaf 1800 uur
KLMZygoma wrote:Met transavia heb je gelukkig wel Efteling-radiotwilightforce wrote:Dat gaat hem dan helaas niet worden. Tenzij je tegenwoordig FearFM in het vliegtuig kan ontvangenDuruz wrote:zondag naar fear fm luisteren, vanaf 1800 uur
Ik hou normaal ook wel van melo nummers... Deze kan me niet echt overtuigen.