Jolle wrote:Nee, gewoon Outside the Box van Degos & Re-Done opzetten.hdhessel wrote:zal ik hem volgende week op een 14+ party draaie HAHA
Inyoung & Dazzler - Keep The Pindasaus zou hier ook een goede keuze moeten zijn.
Maar back on topic.
Jolle wrote:Nee, gewoon Outside the Box van Degos & Re-Done opzetten.hdhessel wrote:zal ik hem volgende week op een 14+ party draaie HAHA
omgMaximum wrote:Er zijn blijkbaar 1112 mensen op deze wereld die zwaar retarded zijn!
This file has been downloaded 1112 times :')
hier heeft ie z'n best niet op gedaan hoor, dan zou het wel beter klinken.AFCA wrote:Veel respect voor iemand die hier zn best op heeft gedaan.
Wel stoer
sorry dat ik dit download om ernaar te luisteren man.Maximum wrote:Er zijn blijkbaar 1112 mensen op deze wereld die zwaar retarded zijn!
Goed dat je je excuses aanbied!Paling wrote:sorry dat ik dit download om ernaar te luisteren man.Maximum wrote:Er zijn blijkbaar 1112 mensen op deze wereld die zwaar retarded zijn!
Deze track is daarvoor gemaaaktflevoboys wrote:Ik hoorde deze vandaag op de kermis :') .
Kan het alleen niet echt hardstyle noemen, het is meer iets voor in een of ander ballenbakparadijs voor kinders t/m 11 jaar.QnalQut wrote:ik gaat em toch ff meenemen, omdat ze bij ons helemaal waus zijn van de "original mix" van dat grafnummer, nu zal ik em gvd laten horen ook, al die nare ventjes met hun grote smoel even hardstyle versie laten horen!!!
whahahaha this feels so good, to be bad
Ooit een ballenbak gezien voor mensen van 16 dan?@BuzzLightyear wrote:Kan het alleen niet echt hardstyle noemen, het is meer iets voor in een of ander ballenbakparadijs voor kinders t/m 11 jaar.QnalQut wrote:ik gaat em toch ff meenemen, omdat ze bij ons helemaal waus zijn van de "original mix" van dat grafnummer, nu zal ik em gvd laten horen ook, al die nare ventjes met hun grote smoel even hardstyle versie laten horen!!!
Nee, wel voor 18+, maar dat heet een studentencorps.Skedoedelefloeps wrote:Ooit een ballenbak gezien voor mensen van 16 dan?@BuzzLightyear wrote:Kan het alleen niet echt hardstyle noemen, het is meer iets voor in een of ander ballenbakparadijs voor kinders t/m 11 jaar.QnalQut wrote:ik gaat em toch ff meenemen, omdat ze bij ons helemaal waus zijn van de "original mix" van dat grafnummer, nu zal ik em gvd laten horen ook, al die nare ventjes met hun grote smoel even hardstyle versie laten horen!!!
**kgggggh** Willen de ouders van BuzzLightyear hun zoon komen halen uit de ballenbak? hij eet namelijk alle ballen op.(denkend: zit zeker in een fase dat ie alles in de mond neemt!)**kgggggh**BuzzLightyear wrote:Kan het alleen niet echt hardstyle noemen, het is meer iets voor in een of ander ballenbakparadijs voor kinders t/m 11 jaar.QnalQut wrote:ik gaat em toch ff meenemen, omdat ze bij ons helemaal waus zijn van de "original mix" van dat grafnummer, nu zal ik em gvd laten horen ook, al die nare ventjes met hun grote smoel even hardstyle versie laten horen!!!
Haha en bedanktbiscuit wrote:**kgggggh** Willen de ouders van BuzzLightyear hun zoon komen halen uit de ballenbak? hij eet namelijk alle ballen op.(denkend: zit zeker in een fase dat ie alles in de mond neemt!)**kgggggh**BuzzLightyear wrote:Kan het alleen niet echt hardstyle noemen, het is meer iets voor in een of ander ballenbakparadijs voor kinders t/m 11 jaar.QnalQut wrote:ik gaat em toch ff meenemen, omdat ze bij ons helemaal waus zijn van de "original mix" van dat grafnummer, nu zal ik em gvd laten horen ook, al die nare ventjes met hun grote smoel even hardstyle versie laten horen!!!