Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ik kan dit totaal niet waarderen.
-
A
En Gangstah komt mij ook de strot uit
View on YouTube
Het is Deepack heb jij je masker op...
En daarvoor ook nog een Psykopunkz-diss in de vorm van Sesamstraat (wel gruwelijk hard daarna
)
En daarvoor ook nog een Psykopunkz-diss in de vorm van Sesamstraat (wel gruwelijk hard daarna
-
A
Hart Staaaijll jaja
Supervet 
Last edited by Almighty on 12 Apr 2011 10:30, edited 1 time in total.
Deepack draaide openingsnummer een dj tool van Punkie heb jij je maskerop.dawasiknie wrote:View on YouTube
En daarvoor ook nog een Psykopunkz-diss in de vorm van Sesamstraat (wel gruwelijk hard daarna)
Hoezo niet? Boeit een fucking intro van een minuut nou..Kepro wrote:Ik kan dit totaal niet waarderen.
Beetje zielig dat ze het volume blijven droppen, nadat ze de eerste keer roepen kanker kop. Als ze gewoon hadden af laten spelen met keienkop was denk ik beter geweest. Zo krijg je vooroordelen over de bezoekers van zo'n feest.
dat deden ze alleen bij psyko punkz zn dj tooltje, bij die van deepack was het gewoon keienkopD-Ruz wrote:Beetje zielig dat ze het volume blijven droppen, nadat ze de eerste keer roepen kanker kop. Als ze gewoon hadden af laten spelen met keienkop was denk ik beter geweest. Zo krijg je vooroordelen over de bezoekers van zo'n feest.
haha, bazentrackwootum wrote:View on YouTube
-
M
Maak je druk johD-Ruz wrote:Beetje zielig dat ze het volume blijven droppen, nadat ze de eerste keer roepen kanker kop. Als ze gewoon hadden af laten spelen met keienkop was denk ik beter geweest. Zo krijg je vooroordelen over de bezoekers van zo'n feest.
-
A
Nou en?D-Ruz wrote:Beetje zielig dat ze het volume blijven droppen, nadat ze de eerste keer roepen kanker kop. Als ze gewoon hadden af laten spelen met keienkop was denk ik beter geweest. Zo krijg je vooroordelen over de bezoekers van zo'n feest.
Ja, ik ben er ook niet echt voor. Niet zo zeer om de vooroordelen, maar meer om het gebruik van dat woord in het algemeen. Sinds Oh Oh Cherso lijkt het wel normaal om het op TV niet eens meer weg te piepen. Maar goed, niet het topic daarvoor.D-Ruz wrote:Beetje zielig dat ze het volume blijven droppen, nadat ze de eerste keer roepen kanker kop. Als ze gewoon hadden af laten spelen met keienkop was denk ik beter geweest. Zo krijg je vooroordelen over de bezoekers van zo'n feest.
-
M
Ik heb er geen problemen mee maar vind wel hoe dat in oh oh cherso gaat wel een beetje te ver gaan, ik bedoel als je langs zit te zappen hoor je ineens kanker kanker dit datKhadber wrote:Ja, ik ben er ook niet echt voor. Niet zo zeer om de vooroordelen, maar meer om het gebruik van dat woord in het algemeen. Sinds Oh Oh Cherso lijkt het wel normaal om het op TV niet eens meer weg te piepen. Maar goed, niet het topic daarvoor.D-Ruz wrote:Beetje zielig dat ze het volume blijven droppen, nadat ze de eerste keer roepen kanker kop. Als ze gewoon hadden af laten spelen met keienkop was denk ik beter geweest. Zo krijg je vooroordelen over de bezoekers van zo'n feest.