Die vocals maken deze tracks ook echt af. Kippenvel afgelopen zaterdag. Ook al was dat geluidssetje niet veel deze track knalde hard
.
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
S
Erg lekker nummer, zou eerst zeggen dat ik deze beter vind dan de original, maar vind ze beide erg sterk 
IO wil er nog het een en ander aan doen, maar de track is bijna af. Iig dat vertelde hij me afgelopen weekend.
Wil ie er dan ook wat mee gaan doen? Een release?styl0w wrote:IO wil er nog het een en ander aan doen, maar de track is bijna af. Iig dat vertelde hij me afgelopen weekend.
DitBlazed wrote:Nando wrote:Best lekker, maar doe mij maar de originele.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
stefaneke wrote:Het is gewoon de remix van "Realization of a Dream", alleen omdat deze remix de harde equivalant is zullen ze hem wel "Realization of a Nightmare" hebben genoemd.
ik had hem zo genoemd op lsdb, als set editor. maar blijkt toch gewoon realization of a dream (intractable one remix) te zijn.sjuul wrote:Ik vind realization of a nightmare juist wel vetjes bedacht
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Deze is gaaf! 
-
DHardtraxx Veteran
de titel hiervan klopt niet.
-
DHardtraxx Veteran
Ik vond hem niet zo heel erg indreunen, leek wel alsof het geluid zachter stond.. Kicks voelde je veel minder.
-
DHardtraxx Veteran
ik was toen naar het toilet.p-stylez wrote:Ik vond hem niet zo heel erg indreunen, leek wel alsof het geluid zachter stond.. Kicks voelde je veel minder.