Soundwave is de leukste van de 2. Het enige wat in mijn ogen wat amateuristisch lijkt is van 01.29 tot 01.56 Vanaf dan gaat hij wel goed!
Related topics
- View the latest post: Pulsedriver - The Whistle Song (Stormerz Remix) (AQL402)
- View the latest post: Atmozfears - The Whistle (Q230)
- View the latest post: Stuback feat. Ms. Storm - No Regrets (DMW184)
- View the latest post: Stuback feat. Ms Storm - Summertime (2018 Remake) (4D031)
- View the latest post: Stuback - Musical Mystery (4D027)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Opzich dat gefluit is geniaal gevonden, alleen vind ik het wat storend. Voor de rest is het geen slechte plaat ..
Soundwave is de leukste van de 2. Het enige wat in mijn ogen wat amateuristisch lijkt is van 01.29 tot 01.56 Vanaf dan gaat hij wel goed!
-
KHardtraxxer
- 198 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
Nummer van stuback pakken me altijd wel
Leuke & goede nummers!
Leuke & goede nummers!
Ik heb dus nog geen 1 goed nummer gehoord. Ook deze pakken me weer totaal niet. Die kick klinkt ook echt nergens naar.knefiejjj wrote:Nummer van stuback pakken me altijd wel
Leuke & goede nummers!
Hey die fluit heb ik ook in mijn fruity loops samples 
Stuback heeft altijd best goede nummers, maar nooit nummers die mij weten te pakken. Beetje standaard altijd.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ze zijn niet slecht alleen ze pakken mij niet 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Altijd leuke plaatjes, jammer alleen van steeds diezelfde chipszak kicks..
Deze jongen boekt wel veel vooruitgang overigens :-) paar releases geleden vond ik het nog echt niet goed. Dit zijn zeker leuke plaatjes!
wootum wrote:Ik heb dus nog geen 1 goed nummer gehoord. Ook deze pakken me weer totaal niet. Die kick klinkt ook echt nergens naar.knefiejjj wrote:Nummer van stuback pakken me altijd wel
Leuke & goede nummers!
opzich wel leuk, hele rare kicks though.
maar niet echt pakkend
maar niet echt pakkend
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Whistle is wel lekker, wel vette melo 
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Leuke tracks! alleen die kick in Soundwave klinkt wat raar als hij omhoog wordt ??? (geen idee hoe dat geneoemd wordt).
-
WHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
als ze de kicks nou is wat aanpassen zijn het wel pakkende nummers...
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Denk dat je de pitchkicks bedoeldRoBinVdHaRdStYleR wrote:Leuke tracks! alleen die kick in Soundwave klinkt wat raar als hij omhoog wordt ??? (geen idee hoe dat geneoemd wordt).
vertaal chipszak kicks?Millard Fillmore wrote:Altijd leuke plaatjes, jammer alleen van steeds diezelfde chipszak kicks..
Als hij een chipszak opent dan hoort hij deze kicks.TheAvENgER wrote:vertaal chipszak kicks?Millard Fillmore wrote:Altijd leuke plaatjes, jammer alleen van steeds diezelfde chipszak kicks..
deze gast gaat goed vooruit zeg
eerdere platen vond ik allemaal stuk voor stuk slecht, maar dit klinkt nog best aardig!
-
SHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen Apr 2012
Whistle, leuk nummer. Fluitje is misschien een beetje cheesy, de kick van Abyss & Judge?
dan ben ik toch benieuwd wat voor chips hij heeftp-stylez wrote:Als hij een chipszak opent dan hoort hij deze kicks.TheAvENgER wrote:vertaal chipszak kicks?Millard Fillmore wrote:Altijd leuke plaatjes, jammer alleen van steeds diezelfde chipszak kicks..