Hardtraxxer
286 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Pommer wrote:
WZY wrote:
Abstractorz wrote:Gimme love is gewoon een youtube download
:') :')
Die zijn wel op zn plaats jah
Dat vind ik niet, hoe moet ik dat liedje anders gaan luisteren thuis op de pc, zeg me dat eens. Het is nog niet eens gereleased.
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2011
last seen Apr 2011
Abstractorz wrote:
A-Q- Phraxxner wrote:
als ik met hem akkoord ben ga ik echt niet meer typen dan nodig. :')
Je bent gewoon zielig ;)
is dan jouw mening. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Abstractorz wrote:
Dat vind ik niet, hoe moet ik dat liedje anders gaan luisteren thuis op de pc, zeg me dat eens. Het is nog niet eens gereleased.
Via YouTube, maar daar zit geen goede mixintro ed. aan en het is nogal amateuristisch als je met Youtube ripjes draait. Ik zou het niet doen in ieder geval :)
Hardtraxxer
last seen Jan 2012
Jolle wrote:
Abstractorz wrote:
Via YouTube, maar daar zit geen goede mixintro ed. aan en het is nogal amateuristisch als je met Youtube ripjes draait. Ik zou het niet doen in ieder geval :)
Het werd aangevraagd door mijn maat die het ookal gehoord had, had nou niet bepaald veel keus ;)
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2011
last seen Apr 2011
Nouja sorry dan, had niet zo moeten reageren. Maar vindt het wel onaangenaam om met ripjes te werken.
Excuses aanvaard? ;)
Hardtraxxer
last seen Jan 2012
A-Q- Phraxxner wrote:Nouja sorry dan, had niet zo moeten reageren. Maar vindt het wel onaangenaam om met ripjes te werken.
Excuses aanvaard? ;)
Is wel goed man :thumbup:
Hardtraxxer
336 posts member since 2011
last seen May 2025
Lijst spreekt mij wel aan. alleen jammer van de reactie`s dat ie niet goed gemixt is.
daarom neem ik deze niet mee.
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Abstractorz wrote:
Jolle wrote:
Abstractorz wrote:
Het werd aangevraagd door mijn maat die het ookal gehoord had, had nou niet bepaald veel keus ;)
Dan zeg je tegen je maat: sorry die is nog niet uit. Niet zo moeilijk toch?
Hardtraxxer
last seen Jan 2012
WZY wrote: Dan zeg je tegen je maat: sorry die is nog niet uit. Niet zo moeilijk toch?
Het was men beste maat en die wist wel dat ik dat liedje ergens staan had, ik bedoel maar, het was zijn verjaardagsfeestje ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Livesets met tracks die nog niet via officiële download portals te kopen/downloaden zijn worden zonder pardon verwijderd.
Lees anders de regels even door...
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Lyst wrote:
Livesets met tracks die nog niet via officiële download portals te kopen/downloaden zijn worden zonder pardon verwijderd.
Lees anders de regels even door...
:yes: alleen plaats ik nu een slotje. Commentaar stuur je maar via PM ;)