Dat vind ik niet, hoe moet ik dat liedje anders gaan luisteren thuis op de pc, zeg me dat eens. Het is nog niet eens gereleased.Pommer wrote:Die zijn wel op zn plaats jahWZY wrote::') :')Abstractorz wrote:Gimme love is gewoon een youtube download
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: VWAB Indoor × HCL DJ Contest - Charon
- View the latest post: The Straikerz - 777 LIVE | Intents Festival 2026
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
Moderators
is dan jouw mening.Abstractorz wrote:Je bent gewoon zieligA-Q- Phraxxner wrote:
als ik met hem akkoord ben ga ik echt niet meer typen dan nodig. :')
Via YouTube, maar daar zit geen goede mixintro ed. aan en het is nogal amateuristisch als je met Youtube ripjes draait. Ik zou het niet doen in ieder gevalAbstractorz wrote:
Dat vind ik niet, hoe moet ik dat liedje anders gaan luisteren thuis op de pc, zeg me dat eens. Het is nog niet eens gereleased.
Het werd aangevraagd door mijn maat die het ookal gehoord had, had nou niet bepaald veel keusJolle wrote:Via YouTube, maar daar zit geen goede mixintro ed. aan en het is nogal amateuristisch als je met Youtube ripjes draait. Ik zou het niet doen in ieder gevalAbstractorz wrote:
Dat vind ik niet, hoe moet ik dat liedje anders gaan luisteren thuis op de pc, zeg me dat eens. Het is nog niet eens gereleased.
Nouja sorry dan, had niet zo moeten reageren. Maar vindt het wel onaangenaam om met ripjes te werken.
Excuses aanvaard?
Excuses aanvaard?
Is wel goed manA-Q- Phraxxner wrote:Nouja sorry dan, had niet zo moeten reageren. Maar vindt het wel onaangenaam om met ripjes te werken.
Excuses aanvaard?
Lijst spreekt mij wel aan. alleen jammer van de reactie`s dat ie niet goed gemixt is.
daarom neem ik deze niet mee.
daarom neem ik deze niet mee.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Dan zeg je tegen je maat: sorry die is nog niet uit. Niet zo moeilijk toch?Abstractorz wrote:Het werd aangevraagd door mijn maat die het ookal gehoord had, had nou niet bepaald veel keusJolle wrote:Via YouTube, maar daar zit geen goede mixintro ed. aan en het is nogal amateuristisch als je met Youtube ripjes draait. Ik zou het niet doen in ieder gevalAbstractorz wrote:
Het was men beste maat en die wist wel dat ik dat liedje ergens staan had, ik bedoel maar, het was zijn verjaardagsfeestjeWZY wrote: Dan zeg je tegen je maat: sorry die is nog niet uit. Niet zo moeilijk toch?
Lees anders de regels even door...Livesets met tracks die nog niet via officiële download portals te kopen/downloaden zijn worden zonder pardon verwijderd.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Lyst wrote:Lees anders de regels even door...Livesets met tracks die nog niet via officiële download portals te kopen/downloaden zijn worden zonder pardon verwijderd.