Wat een geweld. 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Essive - Find my Way (NEXT230)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
Moderators
Het is meer dat ik niet verwacht had dat ze hem daar uit zouden brengen, maar "gewoon" op Theracords.
Wij hebben de rechten niet van het origineel
Zo werkt dat altijd met remixen 
Cloud9 heeft die rechten wel en Hooligan is een label van hun
Cloud9 heeft die rechten wel en Hooligan is een label van hun
Dat is ook wel waar. En als Hooligan natuurlijk direct eronder staat is dat ook wel zo makkelijk.DjThera wrote:Wij hebben de rechten niet van het origineelZo werkt dat altijd met remixen
![]()
Thanks voor de info!
Die remix, potverzes
Echt gaaf dat deze uitkomt. Origineel blijft natuurlijk ook hemels.
-
DArtiest
- 184 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
hier is de preview: View on YouTube
We hebben hem vorig jaar een keer gemaakt toen we op de mythica label night draaide.
Het was de bedoeling dat het gewoon als een DJ-Tool. Je moet het maar zien als een oud liedje met een kleine update
Natuurlijk hebben wij hier toestemming voor (van Trilok en Luna), als dit niet zo was hadden we hem wel weggegeven!
we hebben/hadden zelfs nog een "blije" versie
weet niet eens meer of ik die hier ergens heb (maar goed ook hehehehe)
We hebben hem vorig jaar een keer gemaakt toen we op de mythica label night draaide.
Het was de bedoeling dat het gewoon als een DJ-Tool. Je moet het maar zien als een oud liedje met een kleine update
Natuurlijk hebben wij hier toestemming voor (van Trilok en Luna), als dit niet zo was hadden we hem wel weggegeven!
we hebben/hadden zelfs nog een "blije" versie
-
MHardtraxxer
- 153 posts member since 2010
- last seen Jul 2016
Deepack remix ownt alle andere keihard
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Omg thats the Funky Shit!
Heerlijk 
Lekkere remix, deepack remix is nogsteeds de beste.
Wat knalde die gisteravond lekker door me speakers!!bRt_ wrote:Omg thats the Funky Shit!Heerlijk
idd kvind orgineel ook hele lekker plaatKevin-Raw wrote:Wat knalde die gisteravond lekker door me speakers!!bRt_ wrote:Omg thats the Funky Shit!Heerlijk
wat een plaat
Deze gister live gehoord en die klapt er behoorlijk op! Vooral als ze daarna nog Feel my Fire en How Much Can you Take draaien.
Degos & Re-Done Remix is gewoon legendarisch, beste artiest op het moment voor mij. 
Gaat er nog iets met de oude Skuimbek Remix gebeuren? Vond die 2e climax iets vetter.
Dit is gewoon Trilok's Trauma mix met nieuwe kicks.
TTM blijft het beste. Klaar
TTM blijft het beste. Klaar