Man ik kijk uit naar dit album!! 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Heb wel hoge verwachtingen van dit album! deze nummers klinken goed, dus dat belooft al wat 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Die collab met bh klinkt in mijn oren nogal chaotisch niet echt lekker dus.
Who? nee ook niet mijn ding
Countdown klinkt wel heel sterk
Who? nee ook niet mijn ding
Countdown klinkt wel heel sterk
Die met brennan heart is wel gewaagt
countdown

countdown
Countdown is heerlijk
Punk Fanatic is wel leuk, tenminste niet te brennan achtig.
die laatste doet me niet veel.
Punk Fanatic is wel leuk, tenminste niet te brennan achtig.
die laatste doet me niet veel.
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Klinkt echt heel goed! punk fanatic lijkt het zwakkere broertje te zijn maar daarvoor hoor je er eigenlijk net iets te weinig van.
Erg vet dat ze helemaal hun eigen ding doen, totaal iets anders dan alle andere artiesten/producers in de scene!
Erg vet dat ze helemaal hun eigen ding doen, totaal iets anders dan alle andere artiesten/producers in de scene!
beiden tracks doen me vrij weinig iig. had er meer van verwacht.
het zijn 3 tracksMarkienl wrote:beiden tracks doen me vrij weinig iig. had er meer van verwacht.
Doet mij een beetje denken aan Do You Wanna Balloon. Vind ik Early klinken maar idd ben ik niet zo enorm thuis in de "echte" early soundSkedoedelefloeps wrote:Early rag plaat? Lol....
is niks early aan, is gewoon hardstyle zoals we het kennen van 2011
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
countdown 
Ik ken er nog 1!Millard Fillmore wrote:Die kick in countdown, die wil ik heeeel graag live horen!
Vind die eerste met Brennan Heart wel iets apart en zal thuis ook wel geluisterd worden en de anderen moet ik nog wat meer van horen totdat ik er wat van kan vinden. Klinkt niet verkeerd alle drie.
vorige week TN..Who? gehoord. wel aardig plaatje
Benieuwd naar volgende teaser..kdenk dat dit wel sterk album wordt 
ken der nog 1Millard Fillmore wrote:Die kick in countdown, die wil ik heeeel graag live horen!