R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
vind deze niet egt geslaagd doe mij mij de originele ;)
Hardtraxxer
190 posts member since 2011
last seen Apr 2017
dat dub verwerkt in de kicks is zo geniaal! echt super vet! da mogen ze vaker doen van mij zolang het mar niey teveel nar de dubstyle gaat neigen :clap:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
TheAvENgER wrote:dat dub verwerkt in de kicks is zo geniaal! echt super vet! da mogen ze vaker doen van mij zolang het mar niey teveel nar de dubstyle gaat neigen :clap:
indd :thumbup:
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
Deze staat full op Itunes :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Deze ooit eens live op River Dance gehoord tijdens een setje van Bioweapon. Klinkt erg leuk, lekker zomernummertje!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
LOL heb deze afgelopen zaterdag volgens mij gehoord in Radstake.
Vraag me alleen af hoe die DJ er aan komt :huh:
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
@daveytl
bob marok wrote:Deze staat full op Itunes :thumbsup:
:list:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Oh LOL :lol:
Mag je die als DJ wel gebruiken dan? Of zitten daar geen regels aan vast?
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Daveytl wrote:Oh LOL :lol:
Mag je die als DJ wel gebruiken dan? Of zitten daar geen regels aan vast?
ja ik zie geen reden waarom niet...zijn hier wel meerdere mensen die Itunes tracks in hun set gebruiken ;)
ikzelf wacht liever te zo officeel gereleased zijn :)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
die full op itunes staat is in dit geval geen gelekte versie, geen versie die is gestuurd door toneshifterz zelf maar is een versie die door iemand is gemaakt, dus dmv filmpje + zelf intro / outro maken. Dat mag dus niet gebruikt worden. Begrijp sowieso niet hoezo dat op itunes staat.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
p-stylez wrote:die full op itunes staat is in dit geval geen gelekte versie, geen versie die is gestuurd door toneshifterz zelf maar is een versie die door iemand is gemaakt, dus dmv filmpje + zelf intro / outro maken. Dat mag dus niet gebruikt worden. Begrijp sowieso niet hoezo dat op itunes staat.
Ja, daarom dacht ik het dus ook, dat dit wel eens illegaal zou kunnen zijn.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Hoorde hem vandaag weer op me ipod in die set van Bioweapon @ The Magic Show, wat blijft dit toch een heerlijk nummer! Releasen die hap! :drool: Zal wel op een album sampler komen lijkt mij? (Hoopte stiekem eerst op een free release i.v.m. de rechten die bij 4 Strings liggen, maar dan zou het onlogich zijn dat hij al op de Australische Itunes beschikbaar is)>
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
p-stylez wrote:die full op itunes staat is in dit geval geen gelekte versie, geen versie die is gestuurd door toneshifterz zelf maar is een versie die door iemand is gemaakt, dus dmv filmpje + zelf intro / outro maken. Dat mag dus niet gebruikt worden. Begrijp sowieso niet hoezo dat op itunes staat.
Dit is niet waar trouwens... de versie op iTunes is wel de echte full. Zitten echt veel meer geluiden in dan de andere die eerder gelekt was, plus het is precies hetzelfde als een versie die ik van iemand kreeg die 'm als promo had (kreeg 'm wel pas nadat de track op iTunes stond, maar goed).
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
PNXRMX wrote:
Dit is niet waar trouwens... de versie op iTunes is wel de echte full. Zitten echt veel meer geluiden in dan de andere die eerder gelekt was, plus het is precies hetzelfde als een versie die ik van iemand kreeg die 'm als promo had (kreeg 'm wel pas nadat de track op iTunes stond, maar goed).
Dacht ik dus ook, klinkt echt niet alsof hij fake is. Wel een heerlijk nummer verder! :loving:
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Ik heb hier de originele thuis. Lijkt erop dat het toch de zelfde is als van Itunes. :yes: