vind helemaal niks
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
- View the latest post: Marie Vaunt - That Acid (Devin Wild Edit)
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
klinkt nog steeds als trance 
Wat is dit nou weer dan? Hij heeft er alleen een kick onder gezet.
en geprobeerd de synth na te bouwenKepro wrote:Wat is dit nou weer dan? Hij heeft er alleen een kick onder gezet.
doe mij het origineel maar
Ook weer een carnavalshit haha 
edit: Begin van het bekende melodietje klopt trouwens geen barst van :')
erg jammer, veel meer verwacht van zo'n remix.
Dit is een kwestie van een hardere kick eronder
Dit is een kwestie van een hardere kick eronder
die noot komt idd te laatD-Ruz wrote:Ook weer een carnavalshit haha
EPIC FAIL
We hebben hem wel afgespeeld tijdens de carnavalsoptocht, werd wel goed opgevangen 
Maar dan praat je toch over een ander soort publiek, niet persoonlijk naar hun bedoeldD-Ruz wrote:We hebben hem wel afgespeeld tijdens de carnavalsoptocht, werd wel goed opgevangen
-
M
Met 30 bier achter de kiezen vind ik dit ook geweldig jawvd wrote:Maar dan praat je toch over een ander soort publiek, niet persoonlijk naar hun bedoeldD-Ruz wrote:We hebben hem wel afgespeeld tijdens de carnavalsoptocht, werd wel goed opgevangen
Die vent blijft ook echt andere genres remixen? 
Ik kende dit nummer al een tijdje. Het verschilt inderdaad niet veel met het origineel behalve dat er een hardstyle kick onder zit, maar desalniettemin vind ik het toch een aardig leuk remixje, plus hij is nog gratis ook dus mooi meegenomen toch
? Vind hem wel aardig te doen hoor
.
Dan heb je hem op je pc staan.. En dan? zonde van de ruimte imoD-Teq wrote:Ik kende dit nummer al een tijdje. Het verschilt inderdaad niet veel met het origineel behalve dat er een hardstyle kick onder zit, maar desalniettemin vind ik het toch een aardig leuk remixje, plus hij is nog gratis ook dus mooi meegenomen toch? Vind hem wel aardig te doen hoor
.
-
YHardtraxxer
- 73 posts member since 2010
- last seen Oct 2014
die kick en fx'en lijken veel op dat van the r3bels !
Ik vind het maar niks, Wou het toch even proberen omdat ik het origineel vroeger wel een helden plaat vond.
Deze kicks waren te verwachten.
Deze kicks waren te verwachten.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Waarom hoor ik van Burn Soldier altijd alleen maar verneukte hardstyle versies van goede platen...
Doe eens wat origineels, verzin zelf eens iets leuks. Dis me allemaal te saai
Doe eens wat origineels, verzin zelf eens iets leuks. Dis me allemaal te saai