Waverider
! Deze man laat een hoop moois horen!
Alleen niet op dit nummer.
Wat een kutbreak en melodie. Deuntje gaat alle kanten op behalve de goeie en de Respect-synth is gaar.
Deze was toch al een tijdje af weet ik toevallig.Steven wrote:Ik vind hem toch verdacht veel weghebben van D-Block & S-Te-Fan - Kingdom (The Pitcher Remix).
Niet belachelijk, wel als die om half zes 's morgens gedraaid wordt. Belachelijk.Maximum wrote:Die vocals zijn zo verschikkelijk, zon zeikerig jank stemmetje wat in je hoofd blijft zitten. Dit werd ook op Hard Bass gedraait, belachelijk!
headhunterz had deze beter kunnen draaien in z'n set, dan past het nog maar om half 6 is idd erg belachelijkPommer wrote:Lekker plaatje, ook live is ie wel lekker, maar niet om half 6 idd, ergens in team green had ie wel leuk geweest
Ja klopt, maar het is HARD Bass en de 1e teams zijn nog wat rustiger, dus wat er al werd gezegt HHZ had m bvb kunnen draaien. Geen Psycho, maar wel dit. Laat ME a.u.b. lekker nobody said it was easy draaien op een ander feest, gatverdamme!Henk-Jan wrote:Niet belachelijk, wel als die om half zes 's morgens gedraaid wordt. Belachelijk.Maximum wrote:Die vocals zijn zo verschikkelijk, zon zeikerig jank stemmetje wat in je hoofd blijft zitten. Dit werd ook op Hard Bass gedraait, belachelijk!
Hmm, wel aardig plaatje, maar ik heb liever platen als Epic/Dilemma.Mitta wrote:![]()
Wat een gruwelijk vet nummer, hoop dat Waverider met zulke tracks blijft komen!
enig echt sterke platen van Waverider imo.D-Nemacyst wrote:Digital Punk & Waverider - Death Sentence Vind ik nog t enige echt goeie van waverider
Epic, Dilemma en deze gaan wel.
Je hebt het niet lekker zitten!!Dakpan wrote:De eerste echt falende TiLLT(Gold) release voor mij.