Ja maar als je elk nummer een break hebt kun je net zo goed een tuinstoel er bij pakken en lekker zitten want je staat toch merendeel van de tijd stil :')Skedoedelefloeps wrote:Ik vind breaks erg belangrijk in een track en dus ook in een set, sfeer maker of kraker.
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Definieer break, kijk je moet niet telkens breaks als Wake Up hebben, maar breaks zijn zo normaal in hardstyle tracks, die horen er gewoon bijMannonymous wrote:Ja maar als je elk nummer een break hebt kun je net zo goed een tuinstoel er bij pakken en lekker zitten want je staat toch merendeel van de tijd stil :')Skedoedelefloeps wrote:Ik vind breaks erg belangrijk in een track en dus ook in een set, sfeer maker of kraker.
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
ken geen track zonder echt een "break" eigenlijkSkedoedelefloeps wrote:Definieer break, kijk je moet niet telkens breaks als Wake Up hebben, maar breaks zijn zo normaal in hardstyle tracks, die horen er gewoon bijMannonymous wrote:Ja maar als je elk nummer een break hebt kun je net zo goed een tuinstoel er bij pakken en lekker zitten want je staat toch merendeel van de tijd stil :')Skedoedelefloeps wrote:Ik vind breaks erg belangrijk in een track en dus ook in een set, sfeer maker of kraker.
altijd wel een moment dat de kick geen rol speelt, een moment van opbouw
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
hoort er bij, anders zou een climax geen climax zijn 
Ombrello Maledettofullfocus wrote:ken geen track zonder echt een "break" eigenlijk
"een moment van opbouw" zit niet in Ombrello Maledetto? :')KickinAzz wrote:Ombrello Maledettofullfocus wrote:ken geen track zonder echt een "break" eigenlijk
Lees de hele post eens voordat je gaat reageren, in de hele plaat heeft de kick namelijk constant een rolmarsiascout wrote:"een moment van opbouw" zit niet in Ombrello Maledetto? :')KickinAzz wrote:Ombrello Maledettofullfocus wrote:ken geen track zonder echt een "break" eigenlijk
En als je de post goed leest staat er dat een moment waarin de kick geen rol speelt een moment van opbouw is. En ik weet toch wel zeker een moment waarin de kick geen rol speelt.KickinAzz wrote:Lees de hele post eens voordat je gaat reageren, in de hele plaat heeft de kick namelijk constant een rol
lolmarsiascout wrote:En als je de post goed leest staat er dat een moment waarin de kick geen rol speelt een moment van opbouw is. En ik weet toch wel zeker een moment waarin de kick geen rol speelt.KickinAzz wrote:Lees de hele post eens voordat je gaat reageren, in de hele plaat heeft de kick namelijk constant een rol
tja elke track heeft in mijn mening wel een break/opbouw nodig.
Wilt niet zeggen dat je die er niet uit mag mixen voor een setje
Er zit natuurlijk wel opbouw in, maar door de gehele track speelt de kick wel een rol.. hoewel je hem dan niet altijd als kick hoort, maar er zit zeg maar wel in de hele plaat een soort constante lijn waarin je een clap, kick of percussie blijft horen waardoor het ritme uit de plaat zeg maar nooit echt stil valtmarsiascout wrote:En als je de post goed leest staat er dat een moment waarin de kick geen rol speelt een moment van opbouw is. En ik weet toch wel zeker een moment waarin de kick geen rol speelt.KickinAzz wrote:Lees de hele post eens voordat je gaat reageren, in de hele plaat heeft de kick namelijk constant een rol
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Dat noemen we alsnog geen kickKickinAzz wrote:Er zit natuurlijk wel opbouw in, maar door de gehele track speelt de kick wel een rol.. hoewel je hem dan niet altijd als kick hoort, maar er zit zeg maar wel in de hele plaat een soort constante lijn waarin je een clap, kick of percussie blijft horen waardoor het ritme uit de plaat zeg maar nooit echt stil valtmarsiascout wrote:En als je de post goed leest staat er dat een moment waarin de kick geen rol speelt een moment van opbouw is. En ik weet toch wel zeker een moment waarin de kick geen rol speelt.KickinAzz wrote:Lees de hele post eens voordat je gaat reageren, in de hele plaat heeft de kick namelijk constant een rol
Epic Fail
Dat dusSkedoedelefloeps wrote:Dat noemen we alsnog geen kickKickinAzz wrote:
Er zit natuurlijk wel opbouw in, maar door de gehele track speelt de kick wel een rol.. hoewel je hem dan niet altijd als kick hoort, maar er zit zeg maar wel in de hele plaat een soort constante lijn waarin je een clap, kick of percussie blijft horen waardoor het ritme uit de plaat zeg maar nooit echt stil valt![]()
Epic Fail