geniale plaat, kijk erg uit naar tnt album
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
godverdomme zeg, deze komt toch lekker op uit het niets ineens! 
1 vd weinige hoogtepunten in de set van team Green zaterdag 
Mee eensch! De rest van team green was net zo lekker als dikke stront!Pommer wrote:1 vd weinige hoogtepunten in de set van team Green zaterdag
Lekker ging deze.
Vond eigenlijk team green wel meevallen. Als ik het nu luister zal ik dat niet van mening zijn,
maar al m'n maten zijn zo van. Dadelijk wordt mooi man dan komt Headhunterz.
Als je begrijpt wat ik bedoel. Dus daar gingen ze wel flink op los. Gelukkig waren er nog wat wie gewoon de hele avond liepen te stuiteren
Vond eigenlijk team green wel meevallen. Als ik het nu luister zal ik dat niet van mening zijn,
maar al m'n maten zijn zo van. Dadelijk wordt mooi man dan komt Headhunterz.
Als je begrijpt wat ik bedoel. Dus daar gingen ze wel flink op los. Gelukkig waren er nog wat wie gewoon de hele avond liepen te stuiteren
Lekker dikke track.. Hoop dat TnT DE liveact van 2011 gaat worden, kunnen we elk feest van Q dance eensch even flink stampen op die geweldige kicks van hun
idd maar hij heeft ook wel wat souns dan Huh?Pommer wrote:kvin deze toch ook wel erg lekker
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Fijn fijn fijn 
Dit nummer, de anti in Music Is en een paar NC platen + het outtro van The Space We Created, de rest was indd zo goed als poepGangsterdwerg wrote:Mee eensch! De rest van team green was net zo lekker als dikke stront!Pommer wrote:1 vd weinige hoogtepunten in de set van team Green zaterdag