Die tweede climax
Steeds een stukje harder, heerlijk!
Hoop dat ik nog benen overhoud na Hardbass
Steeds een stukje harder, heerlijk!
Hoop dat ik nog benen overhoud na Hardbass
Volgens Zatox in de week voor Hardbass:Maximum wrote:wanneer word deze gereleased?
Wil hem nu toch wel graag in mijn bezit hebben!lenniiii wrote:Volgens Zatox in de week voor Hardbass:Maximum wrote:wanneer word deze gereleased?
DJZatox DJ Zatox
RT @Thijsende: @DJZatox When will the Hardbass anthem be released? February before the HB I think!!
ja ik ook wel vind deze anthem erg vetMaximum wrote:Wil hem nu toch wel graag in mijn bezit hebben!lenniiii wrote:Volgens Zatox in de week voor Hardbass:Maximum wrote:wanneer word deze gereleased?
DJZatox DJ Zatox
RT @Thijsende: @DJZatox When will the Hardbass anthem be released? February before the HB I think!!
Beter dan Hardbass 2010? Beter dan Hardbass 2009?Nrgizer wrote:Beste anthem in heel lange tijd![]()
Voor HB dus vrijdag?
Dat zeker niet idd. Maar je hebt ook nog Fade To Black, ook een heel sterk anthem. Ansarat voor mij. Dus er zijn zat goeie anthems geweest de laatste tijd.Skedoedelefloeps wrote:Beter dan Hardbass 2010? Beter dan Hardbass 2009?Nrgizer wrote:Beste anthem in heel lange tijd![]()
Voor HB dus vrijdag?
Wegen niet op tegen het aantal klote anthems.wootum wrote:Dat zeker niet idd. Maar je hebt ook nog Fade To Black, ook een heel sterk anthem. Ansarat voor mij. Dus er zijn zat goeie anthems geweest de laatste tijd.Skedoedelefloeps wrote:Beter dan Hardbass 2010? Beter dan Hardbass 2009?Nrgizer wrote:Beste anthem in heel lange tijd![]()
Voor HB dus vrijdag?
Jaaaaaaaaa. Dit is in my opinion ook het beste anthem sinds Fade to Black.Skedoedelefloeps wrote:Beter dan Hardbass 2010? Beter dan Hardbass 2009?Nrgizer wrote:Beste anthem in heel lange tijd![]()
Voor HB dus vrijdag?
zoveel waren die er toch niet? vind alleen save your crap for victory en decade of dedication echt boutDakpan wrote:Wegen niet op tegen het aantal klote anthems.
Vond Decibel, Emporium, Fusion, Bassleader niet zo goed hoor.Robster wrote:zoveel waren die er toch niet? vind alleen save your crap for victory en decade of dedication echt boutDakpan wrote:Wegen niet op tegen het aantal klote anthems.![]()
Hardbass
Black
In Qontrol
Decibel
Emporium
Fusion TNL
Bassleader
vind dat toch nog wel vette nummers, met name Protect & Serve!