Sinds de Creation EP is er voor mij weinig interessants op Italian Hardstyle gekomen... 
Active topics in Hardstyle
Moderators
Geen slechte platen hoor! Kan ze wel eens een keer tussendoor gooien!
-
S
UIT!
klopt maar all about knalt er ook heerlijk op los, zitten van die lekkere r3bels screeches inMaximum wrote:more and more is gewoon heerlijk!
Leuke tracks hoor! Vooral More and More.
Bij de climax van more and more heb ik het gevoel dat de bassline van een ander nummer is..
Die pitchkicks passen niet bij de melodie!
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Idd echt een heerijk nummerMaximum wrote:more and more is gewoon heerlijk!
Outro more and more beukt lekker vind ik!djpatt wrote:klopt maar all about knalt er ook heerlijk op los, zitten van die lekkere r3bels screeches inMaximum wrote:more and more is gewoon heerlijk!
-
MHardtraxxer
- 89 posts member since 2011
- last seen Oct 2013
wat een kicks 
Ik vind dat juist wat hebben, maar ik begrijp je gedachtegang wel!Nightmarez wrote:Bij de climax van more and more heb ik het gevoel dat de bassline van een ander nummer is..
Het zijn volgens mij (tenminste zo hoor ik het) kicks die als .wav zijn opgeslagen op een basisnoot, en dat die in de main of climax, hoe je het noemen wilt, zijn gepitched d.m.v. een programma.. of piano roll. als je kicks pitched "live" vanuit je vst.. met niet al de veel distortion effecten er op, krijg je die zuivere pitch wel.. Denk dus dat het wel een zelf gemaakte kick is, maar gepitched in sample vorm. Desalniettemin is het een tering geile track. Ook All About is lekker, al gaat mijn voorkeur uit naar More and More.Maximum wrote:Ik vind dat juist wat hebben, maar ik begrijp je gedachtegang wel!Nightmarez wrote:Bij de climax van more and more heb ik het gevoel dat de bassline van een ander nummer is..