het is gewoon even om mn reactie uit te leggen, laat ik voorop stellen dat ik zelf helemaal niet kan producen.Ste-V wrote:Ieder zijn mening maar dat je hem kut vind weten we nou wel djpatt. De samples uit het origineel zijn trouwens naar 154bpm gepitcheddjpatt wrote:gefeliciteerd, ik gebruikte het meer als grap omdat ik het een waardeloze remix vindProduceer ook eens wat en upload het dan
![]()
Hierbij een downloadlink naar de gemasterde versie:
http://www20.zippyshare.com/v/53973126/file.html
Veel plezier ermee iedereen
Prima plaatje idd om te draaien met carnaval of als floorfiller later op een dronken avond zoals al eerder hier gezegt. Dat was ook een beetje de bedoeling ervan natuurlijk
Heeft iemand trouwens een link naar de deepack versie. Die ken ik nog niet :p
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Martin Solveig feat. Dragonette - Hello (Deepack Remix)Heeft iemand trouwens een link naar de deepack versie. Die ken ik nog niet :p
Aub!
-
S
- 3 posts member since 2011
- last seen Jan 2011
Wauw die is op een heel andere manier ook vet iddbRt_ wrote:Martin Solveig feat. Dragonette - Hello (Deepack Remix)Heeft iemand trouwens een link naar de deepack versie. Die ken ik nog niet :p
Aub!
Kan iemand de startpost evt ook aanpassen met deze downloadlink?:
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Aangepast!Ste-V wrote: Kan iemand de startpost evt ook aanpassen met deze downloadlink?:
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
haha ik vind m ziek mooi gedaan!
deze gaat vaak gedraaid worden in hare majesteits eerste, de woolloomooloo te utrecht
deze gaat vaak gedraaid worden in hare majesteits eerste, de woolloomooloo te utrecht
Link is weer dood.. Ben zeer benieuwd hoe dit zal klinken!
View on YouTube
hier die link van DIE bootleg.
Had dit nummer inderdaad op facebook gezien bij reactie op hhz en vond hem nog niet eens zo heel slecht
hier die link van DIE bootleg.
Had dit nummer inderdaad op facebook gezien bij reactie op hhz en vond hem nog niet eens zo heel slecht
File does not exist on this server
hoezo staat deze meuk niet bij het eigen producties topic? Had allang een slotje opgemoeten!
Heb 'm niet geluisterd want de originele Hello is al verschrikkelijk dus die bootleg remix kan niet veel beter worden 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik zeg slotje, dit is het niet waardG1LL wrote:Heb 'm niet geluisterd want de originele Hello is al verschrikkelijk dus die bootleg remix kan niet veel beter worden
Heb 'm niet geluisterd want hij is verwijderd.
Maar voor ik deze mashups zag (en die van Deepack) ben ik zelf nu net even aan het kloten geweest.
Donkey Rollers - Evil kan je er best inmixen, klinkt beter dan die van Deepack tbh
Maar voor ik deze mashups zag (en die van Deepack) ben ik zelf nu net even aan het kloten geweest.
Donkey Rollers - Evil kan je er best inmixen, klinkt beter dan die van Deepack tbh